افشاگر خوش‌سابقه می‌گوید رابط کاربری MIUI 14 شیائومی «بسیار روان» است


افشاگری خوش‌سابقه عملکرد MIUI 14 را «بسیار روان» توصیف کرده است تا شایعات مربوط به بهینه‌سازی رابط کاربری جدید شیائومی بار‌دیگر داغ شود. شیائومی نسخه‌ی سفارشی سیستم‌عامل اندروید را با نام MIUI برای گوشی‌هایش دردسترس قرار می‌دهد. MIUI که رقبای...

افشاگری خوش‌سابقه عملکرد MIUI 14 را «بسیار روان» توصیف کرده است تا شایعات مربوط به بهینه‌سازی رابط کاربری جدید شیائومی بار‌دیگر داغ شود.
شیائومی نسخه‌ی سفارشی سیستم‌عامل اندروید را با نام MIUI برای گوشی‌هایش دردسترس قرار می‌دهد. MIUI که رقبای قدرتمندی مثل One UI سامسونگ دارد، به‌دلیل نمایش تبلیغات و عملکرد نه‌چندان بهینه همواره با انتقاد مواجه بوده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که چینی‌ها قصد دارند نسخه‌ی جدید را با اصلاحاتی مهم همراه کنند.
حساب کاربری Ice Universe در توییتر که سابقه‌ی درخشانی در‌زمینه‌ی افشای اطلاعات دارد، می‌گوید رابط کاربری جدید شیائومی بسیار روان است. مدتی پیش، در شایعه‌ای گفته شد که شیائومی به‌دنبال حذف زائدافزارها و تبلیغات از MIUI 14 است و احتمالاً همین موضوع رابط کاربری گوشی‌های این شرکت را بسیار بهینه می‌کند.
هفته‌ی گذشته، مدیر تیم نرم‌افزار شیائومی گفت نسخه‌ی جدید می‌یو‌آی قرار است ساده‌تر و سبک‌تر از سایر رابط‌های کاربری اندروید باشد. با‌‌‌توجه‌‌‌به واکنش Ice Universe، به‌نظر می‌رسد که شیائومی توانسته است پوسته‌ی بهینه‌ای بر‌پایه‌ی اندروید توسعه دهد. رابط کاربری جدید شیائومی فعلاً دردسترس قرار نگرفته؛ اما احتمالاً فاصله‌ی زیادی تا رونمایی کامل و انتشار آن باقی نمانده است. ممکن است نسخه‌ی جهانی MIUI 14 در فصل اول سال آینده‌ی میلادی از راه برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور