جک گریلیش:/ زیاد از حد انتقاد می‌کنید، برابر ایران عالی بودیم


جک گریلیش:/ زیاد از حد انتقاد می‌کنید، برابر ایران عالی بودیم

جک گریلیش، ستاره جوان انگلیس، پس از تساوی 0-0 این تیم مقابل آمریکا در روز جمعه، انتقادات را بیش از حد توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن علیرغم اینکه یکی از ستاره‌های فوتبال انگلیس در سال های اخیر بوده، تاکنون تنها 19 دقیقه در جام جهانی بازی کرده است و در کمال تعجب و در جریان تساوی بدون گل سه شیرها مقابل آمریکا، این بازیکن حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت. برخی اخبار حاکی از تنش بین این ستاره جوان و سرمربی انگلیس بوده، اما جک گریلیش قاطعانه معتقد است که مشکلی بین ساوت‌گیت و فودن وجود ندارد.

جک گریلیش:/ زیاد از حد انتقاد می‌کنید، برابر ایران عالی بودیم

جک گریلیش گفت: "در کل معتقدم واکنش به تساوی ما مقابل آمریکا بیش از حد بود. به غیر از اسپانیا، ما بهترین تیم گلزن مسابقات هستیم. نمی توانم تصور کنم تیمی بیش از شش گل در جام جهانی زده باشد. روز اول و مقابل ایران، ما در بهترین شرایط خود بودیم و شش گل به ثمر رساندیم. سپس یک دیدار بدون گل تمام شد و فکر می‌کنم کمی واکنش بیش از حد بود، اما این اتفاقی است که گاهی هنگام بازی برای انگلیس تجربه اش می کنیم.

تنش بین گرت ساوت گیت و فیل فودن؟ مردم همیشه می‌گفتند ساوت گیت با من نیز مشکل دارد و حالا برعکس آن گفته می شود و بعد با خودم فکر می کنم نفر بعدی نوبت کیست. سپس همین مردم می‌گفتند سرمربی تیم ملی انگلیس جیمز مدیسون را دوست ندارد و او را نیز دعوت نمی کند، اما حالا این بازیکن نیز در لیست تیم ملی انگلیس برای جام جهانی حضور دارد. حالا که فیل فودن بازی نمی کند نیز همین حرف ها گفته می شود. اما ساوت گیت با کسی مشکلی ندارد و با همه ما یکسان صحبت می کند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست