بنتو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم / عدالت در فوتبال اجرا نشد اما امید داریم


بنتو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم / عدالت در فوتبال اجرا نشد اما امید داریم

پس از بازی مقابل غنا سرمربی تیم کره در میکسدزون گفت: از نتیجه بازی ناراضی ام اما از نمایش تیم راضی و به این بازیکنان افتخار می کنم.

به گزارش "ورزش سه"، پائولو بنتو پس از اعتراض شدید به آنتونی تیلور داور بازی پس از مسابقه کارت قرمز دریافت کرد. وقتی کره یک گل از حریف عقب بود و می‌خواست روی دروازه حریف کرنر بزند، داور بازی را خاتمه یافته اعلام کرد که در نهایت اعتراض کادرفنی کره باعث اخراج بنتو شد. در نتیجه او نتوانست در کنفرانس رسمی این مسابقه شرکت کند.

البته بنتو می‌تواند روز قبل از بازی با پرتغال در نشست خبری تیمش با خبرنگاران حرف بزند. او در مصاحبه ای که بعد از مسابقه پخش شد گفت: امروز بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و حتی می‌توانستیم برنده این مسابقه باشیم. به نظرم اگر بازی مساوی می شد منصفانه می‌شد و متاسفم که این اتفاق رخ نداد.

بنتو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم / عدالت در فوتبال اجرا نشد اما امید داریم

بنتو ادامه داد: من این نتیجه را عادلانه نمی‌بینم، چون توانستیم باخت دو هیچ را به تساوی بکشانیم و گل سوم را روی یک اشتباه دفاعی – فردی دریافت کردیم.

او در پاسخ به سوالی درباره آمادگی تیمش برای بازی مقابل پرتغال هم گفت: ما در گروه سختی قرار داشتیم و حالا شرایط دشواری داریم اما تا آخر تلاش خواهیم کرد. ما متعهدیم که بهترین نتایج را برای کره بگیریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»