هشدار تل‌آویو به صهیونیست‌ها درباره سفر به قطر


هشدار تل‌آویو به صهیونیست‌ها درباره سفر به قطر

در جریان بازی‌های جام جهانی که در کشور قطر در حال برگزاری است، ستاد مبارزه با تروریسم رژیم صهیونیستی، روز گذشته (یکشنبه)، با صدور بیانیه‌ای به صهیونیست‌ها توصیه کرد که به واسطه تهدیدات احتمالی امنیتی، از سفر به قطر برای جام جهانی فوتبال صرف نظر کنند.

هشدار تل‌آویو به صهیونیست‌ها درباره سفر به قطر

به گزارش راهبرد معاصر شبکه صهیونیستی «آی۲۴» در این خصوص گزارش داد که گرچه هیچ ممنوعیتی برای سفر به قطر صادر نشده است؛ اما ستاد مبارزه با ترویسم رژیم صهیونیستی به اسرائیلی‌ها توصیه کرده است از سفر به این کشور حوزه خلیج‌فارس که روابط رسمی با تل‌آویو ندارد، خودداری کنند.

در این بیانیه آمده است در پی ارزیابی‌های روزانه از اوضاع قطر که بر اساس حساب های کاربری صهیونیست‌هایی صورت گرفته که مورد رفتارهای خشونت‌بار افراد محلی و هواداران عرب کشورهای دیگر قرار گرفته‌اند، قطر در رده هشدار سطح ۳ قرار می گیرد که به مفهوم آن است یک سطح پایین‌تر از کشورهای غیردوست با رژیم صهیونیستی همچون لبنان، ایران،‌ سوریه، یمن و عراق قرار می‌گیرد.

از طرف دیگر، تل آویو به آن دسته از صهیونیست‌هایی نیز که هم‌اکنون برای جام جهانی فوتبال به قطر سفر کرده‌اند، توصیه کرده است که چندان در ملأ عام حضور پیدا نکنند و در مکان‌های عمومی از حرف زدن به زبان عبری یا حمل پرچم و نمادهای رژیم صهیونیستی خودداری کنند و خود را به عنوان شهروندان رژیم صهیونیستی معرفی نکنند و از هرگونه درگیری احتمالی دوری گزینند.

پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی از جمله «آی۲۴ نیوز» گزارش داده بودند که شهروندان رژیم صهیونیستی با هواداران عرب در قطر درگیر شده‌اند./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر