پورعلی‌گنجی از علی دایی و جواد نکونام بالاتر


پورعلی‌گنجی از علی دایی و جواد نکونام بالاتر

مرتضی پورعلی گنجی مقابل آمریکا ششمین بازی فیکس خود را تجربه می کند تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی بازی سوم خود را در مسابقات فوتبال جام جهانی برگزار خواهد کرد که در بین مردان تیم ملی مرتضی پورعلی گنجی، ششمین بازیکنی خواهد بود که شش بازی 90 دقیقه ای را در مسابقات فوتبال جام جهانی تجربه خواهد کرد.

مرتضی پورعلی گنجی مقابل آمریکا ششمین بازی فیکس خود را تجربه می کند

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی بازی سوم خود را در مسابقات فوتبال جام جهانی برگزار خواهد کرد که در بین مردان تیم ملی مرتضی پورعلی گنجی، ششمین بازیکنی خواهد بود که شش بازی 90 دقیقه ای را در مسابقات فوتبال جام جهانی تجربه خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در این دوره از مسابقات فوتبال جام جهانی احسان حاج صفی و علیرضا جهانبخش را به عنوان پرکارترین مردان خود در جام جهانی داشته است.

احسان حاج صفی و علیرضا جهانبخش هشت بازی در جام جهانی کرده اند که البته تعداد دقائق بازی حاج صفی در جام جهانی بیشتر بوده است، با این حال در بین سایر نفراتی که تنها 2 دوره در مسابقات فوتبال جام جهانی حضور داشته اند، آندرانیک تیموریان و مهدی مهدوی کیا با 6 بازی 90 دقیقه ای رکورددار هستند و حالا مرتضی پورعلی گنجی هم می تواند بالاتر از مردانی مثل علی دایی و جواد نکونام صاحب ششمین بازی 90 دقیقه ای خود در مسابقات فوتبال جام جهانی شود.

علی دایی و جواد نکونام 2 دوره در مسابقات فوتبال جام جهانی حضور داشته اند، و در این 2 دوره پنج بازی در بازی 90 دقیقه ای جام جهانی حاضر بوده اند و تنها در یک بازی از این مسابقات حضور نداشته اند.

کریم انصاری فر هم البته در 3 دوره جام جهانی حضور داشته است اما تعداد بازیهایی که او در ترکیب اولیه و ثابت تیم ملی قرار گرفته است بیشتر از 2 نبوده است و او در اکثر موارد به عنوان یار جانشین وارد میدان شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته