اسرار زندگی مشترک؛ چطور یک زندگی رمانتیک داشته باشیم؟


اسرار زندگی مشترک؛ چطور یک زندگی رمانتیک داشته باشیم؟

چه به خاطر عشق ازدواج کرده باشید و چه به شکل سنتی، ممکن است زمان‌هایی در ازدواج شما وجود داشته باشد که زندگی مشترک شما تحت فشارهای زندگی روزمره، قرار بگیرد. در مطلب هشت راه به شما توصیه میکنیم چه چطور یکنواختی را از زندگی مشترک خود دور کنید و حتی یک زندگی رمانتیک داشته باشید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بازگرداندن دوستی و صمیمیت به عنوان پیوندی که شما دو نفر را به هم رسانده است، راهی حیاتی برای بازسازی ازدواج شما و ایجاد یک پیوند قوی تر است. هر چقدر هم که این موضوع پیش پا افتاده به نظر برسد، وقتی صحبت از یک زندگی رمانتیک می شود، تنها راه این است. وقتی روز به روز با یک نفر زندگی می کنید، نمی توانید تظاهر کنید که فردی هستید که واقعی نیست. شما برای مدت طولانی در زندگی مشترک خواهید بود، بنابراین نزدیک و دوست ماندن مستلزم شناخت کامل یکدیگر تا اعماق مطلق است. همانگونه باشید که واقعا هستید.

مراحل رسیدن به صمیمیت و داشتن یک زندگی رمانتیک

خودت باش

قدم اول در داشتن یک زندگی رمانتیک این است. تظاهر نکنید! اگر وانمود کردید چیزهایی را دوست دارید که همسرتان دوست دارد، اما این فقط برای مهربانی یا جلب نظر او بود، اکنون صادق باشید. بگویید که می‌خواستید هر چیزی را که هست به اندازه همسرتان دوست داشته باشید، و تلاش کردید، اما متوجه شده‌اید که این خود واقعی شما نیست. این نشان دهنده عشق شما به آن شخص نیست، بلکه به این معنی است که با همسرتان صادق باشید و با خودتان. هر چه زودتر این نوع دروغ های کوچک را پاک کنید، بهتر است.

انتظار کمال نداشته باشید

انتظارات پیچیده نداشتن قدم بعدی در داشتن یک زندگی رمانتیک است. همانطور که شما عادت های آزاردهنده ای در همسرتان پیدا می کنید، همسرتان نیز آنها را در شما پیدا خواهد کرد. با این حال، دوستان صمیمی به این حرف‌ها توجه نمی‌کنند و یاد می‌گیرند که با پذیرش آنها زندگی کنند. دوستان صمیمی همانطور که هستند به سراغ یکدیگر می آیند، اما همچنان از همراهی یکدیگر لذت می برند و تلاش می کنند تا بهترین ها را در یکدیگر بیابند.

اگر انتظار دارید بعضی چیزها همیشه درست باشد، مانند گرفتن گل در روز ولنتاین یا هدایای بزرگ برای تولدتان، شاید بیشتر اهل مادیات هستید تا عشق واقعی. ارزش آن را ندارد که به خاطر چنین چیزی از همسرتان عصبانی شوید – در عوض، به دنبال رفتارهای متفکرانه، مهربانی و حمایتی باشید که روزانه اتفاق می افتد.

از چیزهایی که با یکدیگر دارید خوشحال باشید. قدردانی به خاطر سالم بودن، با هم بودن و داشتن آنچه که دارید، واقعاً راه‌های عالی برای نگه داشتن انتظاراتتان در سطح معقول هستند.

بازخورد ملایم بدهید

سومین نکته برای داشتن یک زندگی رمانتیک این است که وقتی همسرتان کاری می کند که شما را عجیب و غریب نشان می دهد، ساکت و عصبانی نشوید. به همسرتان بگویید که مشکلی وجود دارد و با مهربانی راه سازنده‌تری برای انجام، گفتن یا اصلاح مسائل در زندگی مشترکتان پیشنهاد دهید.

واضح و شفاف باشید، از زبان «من» استفاده کنید و از کلماتی مانند «همیشه» یا «هرگز» اجتناب کنید. بنابراین، به جای «تو هرگز به احساسات من اهمیت نمی‌دهی»، «بعضی وقت‌ها وقتی می‌خواهم چیزی را به تو بگویم، احساس می‌کنم حواس‌ت به تلفنت پرت می‌شود و این باعث می‌شود که احساس ناامیدی کنم. لطفاً موبابل خود را کنار بگذار.» را امتحان کنید.

تعارض به عنوان بخشی از ازدواج است، نه چیزی برای ترس. نیازی نیست در مورد همه چیز به توافق برسید یا چشم در چشم باشید. در واقع، این سالم است که گهگاه بحث کنید و به مصالحه برسید. بیاموزید که چگونه با تعارضات رابطه ای به طور سازنده برخورد کنید و متوجه خواهید شد که برخورد با مسائل چالش برانگیز با هم می تواند مثمر ثمر باشد، با نتایجی که هر دوی شما معقول می بینید.

برای آزادی یکدیگر ارزش قائل شوید

ازدواج قفس یا پایان "تو" بودن نیست. این تصور قدیمی که دو نفر یکی می شوند بسیار ظالمانه بود و در زمان هایی که زنان از آزادی های مالی و حقوقی امروزی برخوردار نبودند، منعکس کننده یک واقعیت اقتصادی و حقوقی بود. یک موجود متمایز با نظرات، افکار، ایده ها و ترجیحات خود باقی بمانید.

برای داشتن یک زندگی رمانتیک به یکدیگر فضا بدهید تا فعالیت های مختلف را دنبال کنند و همچنین کارهای زیادی را با هم انجام دهید. تعادل را در انجام کارها برای خود و با هم پیدا کنید اینگونه هر دو در عین تعهد احساس آزادی خواهید کرد. زمان کمی که به تنهایی یا با دوستان دیگر سپری می کنید، هر دوی شما را جوان می کند و باعث می شود دوباره در حضور یکدیگر هیجان زده شوید.

چطور یک زندگی رمانتیک داشته باشیم؟

صادق باشید

اسرار زندگی مشترک؛ چطور یک زندگی رمانتیک داشته باشیم؟

همه چیز را به همسرتان بگویید. به دوستان خود بگویید همسرتان نیز دوست شماست. حفظ اسرار در درازمدت ضرر دارد.

کنار هم باشید

یکی از مهم ترین کارها برای داشتن زندگی رمانتیک صمیما و در کنار هم بودن است. دوستان در مواقع ضروری به کمک یکدیگر خواهند رفت. وقتی همسرتان مشکل دارد، به صحبت های او گوش دهید و بپرسید که چگونه می توانید کمک کنید. شاید بتوانید مشکل را حل کنید، یا شاید تنها کاری که می توانید انجام دهید گوش دادن و گرفتن دست او باشد. بودن در آنجا مهم است.

شاد باشید

همسرتان را غافلگیر کنید. اعمال محبت آمیز - به بزرگی برنامه ریزی برای تعطیلات یا به کوچکی نوشتن یک یادداشت شیرین - به قوی نگه داشتن زندگی مشترک و داشتن زندگی رمانتیک کمک می کند. راهی پیدا کنید که هر روز به آنها بفهمانید که دوستشان دارید. کمی بازیگوشی و سرگرمی را به رابطه خود تزریق کنید تا ارتباط خود را قوی نگه دارید.

به همسرتان اعتماد کنید

مالکیت هم قاتل عشق و هم دوستی است. در یک زندگی رمانتیک زن و شوهر به هم اعتماد و اطمینان دارند. اطمینان داشته باشید که همسرتان در ازدواج شما کار درستی انجام می دهد. معیارهای دوستی و عشق خود را با اعتماد و قابل اعتماد بودن خود تعیین کنید.

ترجمه و تدوین: اقتصادآنلاین

خبرنگار: مهتاب لطفیان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زناشویی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی