نگهداری سگ به جای فرزند، مایه سرافکندگی است


نگهداری سگ به جای فرزند، مایه سرافکندگی است

آیت الله حسینی بر فرزندآوری زوج های جوان تاکید کرد و گفت: برخی افراد ثروتمند سگ را به جای فرزند نگهداری می کنند که این موضوع مایه سرافکندگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی امروز (۷ آذر ماه) در آئین جشن ازدواج به سبک زندگی اسلامی و اهدای ۳۱۳ جهیزیه به زوج‌های جوان عشایر در یاسوج، ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این آئین، اظهار کرد: ازدواج یک امر قدسی الهی و سنت پیامبران است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: ازدواج سنت الهی است که خداوند دستور به اجرای آن را داده و کسانی که در این راه قدم برمی دارند طبق روایت برای هر گام آنها ثوابی خواهند نوشت.

وی خاطرنشان کرد: ازدواج یک امر مقدس و باعث بقاء نسل بشر، مسلمانان و شیعیان الهی روی کره زمین خواهد شد.

آیت الله حسینی ادامه داد: خداوند عالم را برای انسان خلق کرده و اگر انسان وجود نداشته باش،د عالم بیهوده خواهد بود.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: البته در اینجا منظور انسان موحد، خداپرست و معتقد به پروردگار است، نه انسانی که خلاف احکام و دستورات الهی بخواهد زندگی کند.

وی تصریح کرد: انسانی که از مسیر اخلاق، معنویت، حجاب و حیا خارج شود، خداوند چنین انسانی را بنده خوب نمی داند و کسی که با جسارت و گستاخی در برابر دستورات خداوند می ایستد، طبق دستور خداوند مثل چهارپایان است.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: خداوند متعال دستور داده که مسیر حجاب، عفاف و نکاح ما شرعی باشد، ضمن اینکه انسان حیوان نیست که بدون عقل و ارتباط شرعی بخواهد با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر خداوند دستور به حجاب و عفاف می دهد به این دلیل است که گوهر گران بهایی باید در این پوشش محفوظ بماند.

وی ضمن تاکید بر اینکه افرادی که خواهان آزادی هستند باید توجه داشته باشند که خداوند متعال از آنها چه می خواهد، خاطرنشان کرد: انسان موجودی ابدی بوده و خداوند مسیر بهشت و جهنم را به انسانها نشان داده که یکی از راه های رسیدن به بهشت، توجه به امر ازدواج است.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر مسئله فرزندآوری و تربیت صحیح، اصولی و اسلامی فرزندان، گفت: باید غیرت دینی، ملی و اسلامی خود را حفظ کنیم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها