سارقان میلیاردی ظروف مسی به دام افتادند


اعضای یک باندسابقه دار از اتباع افغانستانی که۲۰میلیارد ریال شیرآلات و ظروف مسی را درکرمان به سرقت برده بودند، به دام افتادند. به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی کرمان در این باره گفت: به دنبال افزایش و اعلام موارد متعددی از سرقت مغازه...

اعضای یک باندسابقه دار از اتباع افغانستانی که۲۰میلیارد ریال شیرآلات و ظروف مسی را درکرمان به سرقت برده بودند، به دام افتادند.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی کرمان در این باره گفت: به دنبال افزایش و اعلام موارد متعددی از سرقت مغازه درنقاط مختلف شهرکرمان، موضوع به صورت ویژه تحت بررسی نیروهای اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ یدا... حسن‌پور ادامه داد: در این زمینه ماموران با بررسی میدانی مکان های وقوع سرقت و انجام اقدامات اطلاعاتی بعدی هویت عاملان این سرقت ها را شناسایی کردند که اعضای یک باند سه نفره از اتباع افغانستانی و سابقه دار بودند. وی اظهار کرد: ماموران این متهمان را با دریافت نیابت قضایی در چند عملیات غافلگیرانه در یکی از استان های مرکزی کشور دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به سرقت ظروف و شیرآلات مسی به ارزش بیش از ۲۰میلیارد و پانصد میلیون ریال تصریح کرد: اعضای این باند با پرسه زدن در شهر و بازارچه های کوچک و بزرگ با تخریب در های کرکره ای و قفل های ضعیف وارد مغازه های مد نظر می شدند و اشیای ارزشمند آن ها را سرقت می کردند ،که با توجه به وجود پرونده های دیگر سرقت مغازه و طرح شکایت هایی از سوی برخی کسبه، تحقیقات لازم از اعضای این باند برای کشف دیگر سرقت ها ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج