دور جدید عرضه فیدلیتی و دیگنیتی


بورس کالای ایران از عرضه ۸۴۶دستگاه خودروی سبک و سنگین در دوهفته آینده خبر داد. به این ترتیب، ۱۴آذر، ۴۰دستگاه کامیون کشنده فاو متعلق به شرکت سیباموتور و در روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ آذر ۸۰۶دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی متعلق به بهمن‌موتور عرضه می‌شوند. از این تعداد عرضه، برای نخستین بار، ۱۰۶دستگاه دیگنیتی پرستیژ در بورس‌کالا عرضه می‌شود.

به گزارش «کالاخبر»، سیباموتور می‌‌‌خواهد ۴۰دستگاه کامیون کشنده FAW CA۴۱۸۰ را در بورس‌کالا طی دوشنبه هفته آینده (۱۴آذر) عرضه کند. قیمت پایه این محصول ۲میلیارد و ۳۷۰میلیون تومان، تاریخ تحویل ۱۷بهمن و‌ درصد پیش‌پرداخت سفارش خرید ۱۰‌درصد تعیین شد. در مشخصات کامیون کشنده فاو آمده است: هر کد ملی (شخص حقیقی) صرفا مجاز به ثبت‌سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (شخص حقوقی) حداکثر مجاز به ثبت‌سفارش ۵دستگاه خودروست. صدور سند و شماره‌گذاری فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و رنگ خودروها سفید است.خریداران لازم است پس از انجام خرید از طریق سامانه فروش محصولات گروه بهمن، عاملیت‌‌‌های مجاز را انتخاب و برای تحویل به محل کارخانه (تبریز، بلوار ملت، سه‌راه کبریت‌سازی، ابتدای جاده صنعتی غربی سیباموتور) مراجعه کنند.خریداران ملزم به واریز وجه مالیات ارزش‌افزوده و سایر هزینه‌ها حداکثر تا پایان مهلت تسویه قرارداد در بورس‌کالا به شماره حساب اعلامی متعلق به سیباموتور هستند.

هزینه‌ها شامل ۹‌درصد مالیات ارزش‌افزوده برمبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌های جانبی جمعا به مبلغ ۱۰۲میلیون و ۸۵۶‌هزار و ۱۱ریال (شامل مالیات و عوارض شماره‌گذاری به مبلغ ۲۲میلیون ریال، شماره‌گذاری به مبلغ ۲میلیون و ۵۰۰‌هزار ریال، هزینه پست، صدور و هوشمند‌سازی کارت خودرو به مبلغ یک‌میلیون و ۲۶۲‌هزار ریال و بیمه شخص ثالث به مبلغ ۷۷میلیون و ۹۴‌هزار و ۱۱ریال) است. همه هزینه‌های فوق صرفا باید از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت واریز شود. بهمن‌موتور نیز قصد دارد ۴۸۶دستگاه فیدلیتی ۷نفره را با قیمت پایه ۷۷۲میلیون تومان در روز ۲۱آذر روی تابلو ببرد. این شرکت ۲۱۴دستگاه دیگنیتی را با قیمت ۸۲۱میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان در بورس‌کالا طی روز ۲۲ آذر عرضه می‌کند که از این تعداد، ۵۳دستگاه سفید تریم مشکی، ۵۳دستگاه سفید تریم قرمز، ۵۴دستگاه مشکی تریم مشکی و ۵۴دستگاه مشکی تریم قرمز هستند.

همچنین ۲۳ آذر برای نخستین بار در بورس‌کالا، ۱۰۶دستگاه دیگنیتی پرستیژ عرضه می‌شود که قیمت پایه این خودرو ۹۹۶میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان تعیین شد. عرضه‌‌‌های دیگنیتی پرستیژ شامل ۲۶دستگاه سفید تریم مشکی، ۲۶دستگاه سفید تریم قرمز، ۲۷دستگاه مشکی تریم مشکی و ۲۶دستگاه مشکی تریم قرمز است.درصد پیش‌پرداخت سفارش خرید تمامی خودروهای عرضه‌شده بهمن‌موتور در دوهفته آینده ۲۵‌درصد و تاریخ تحویل آنها ۲۳بهمن امسال است.در مشخصات فیدلیتی و دیگنیتی اعلام شده است که هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت‌سفارش روی یکی از کدهای عرضه‌شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک‌دستگاه خودروست.صدور سند و شماره‌گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران برای تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت را از طرق پورتال فروش شرکت بهمن موتور انتخاب کنند.

خریداران ملزم به واریز وجه مالیات ارزش‌افزوده و سایر هزینه‌ها همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی به نام بهمن‌موتور هستند.هزینه‌ها برای تمامی خودروها شامل ۹‌درصد مالیات ارزش‌افزوده و سایر هزینه‌ها مربوط به مالیات و عوارض شماره‌گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، هزینه خدمات پست، تولید پلاک و شماره‌گذاری و بیمه شخص ثالث است که درخصوص خودروی فیدلیتی ۷نفره ۱۷۳میلیون و ۹۱۹‌هزار و ۲۷ ریال، برای دیگنیتی ۳۹۴میلیون و ۴۱۹‌هزار و ۲۷ریال و برای دیگنیتی پرستیژ ۳۳۹میلیون و ۸۳۹‌هزار و ۲۷ریال است. همه هزینه‌های فوق صرفا باید از سوی شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب بهمن‌موتور واریز شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مالیات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین دلیل برای بازیگر شدن پردیس پورعابدینی + بیوگرافی فرشته سریال گناه و عکس هایش