برونو: طوری خوشحالی کردم که انگار رونالدو گل زده


برونو: طوری خوشحالی کردم که انگار رونالدو گل زده

برونو فرناندس زننده هر دو گل پرتغال در پیروزی 2-0 مقابل اروگوئه می‌گوید بعد از گل اول طوری خوشحالی کرده که انگار گل به نام کریستیانو رونالدو ثبت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندس ستاره اصلی پرتغال در بازی امشب مقابل اروگوئه بود. در جریان پیروزی 2-0 سلسائو هر دو گل این تیم را برونو به ثمر رساند.

ولی گل اول ستاره منچستریونایتد در حالی به ثمر رسید که برای چند ثانیه همه گمان می‌کردند زننده این گل کریستیانو رونالدو بوده است. درحالیکه ارسال برونو به روی دروازه اروگوئه با پرش بلند رونالدو همراه بود ابتدا به نظر می‌رسید توپ با سر سی‌آر‌سون تماس داشته و او گل اول تیمش را به ثمر رسانده است.

برونو: طوری خوشحالی کردم که انگار رونالدو گل زده

اما وقتی روی اسکوربورد ورزشگاه نام برونو فرناندس به عنوان گلزن پرتغال حک شد مشخص شد که رونالدو میلی‌متری از رسیدن به گل در این بازی بازمانده است. فرناندس در دقایق پایانی هم از روی نقطه پنالتی دومین گل پرتغال را به ثمر رساند.

برونو: طوری خوشحالی کردم که انگار رونالدو گل زده

برونو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما یک گروه و تیمی متحد هستیم. این در زمین کمک می‌کند تا موفق باشیم. با همین روحیه و همدلی است که نتیجه می‌گیریم.

بعد از گل اول طوری خوشحالی کردم که انگار کریستیانو گل زده. احساس می‌کردم که گل به نام من ثبت می‌شود ولی هدفم این بود که توپ را برای رونالدو سانتر کنم. همه ما از پیروزی تیم خوشحالیم. مهم نیست که چه کسی گل می‌زند. کریستیانو مهاجم است و همیشه به دنبال گلزنی است. این مساله برای مهاجمان مهم‌تر است ولی همینطور که گفتم مهمترین موضوع در این بازی این بود که به مرحله بعد صعود کنیم. هدفی که به آن رسیدیم".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟