جذابیت رویارویی با مدعی جدید سنگین وزن ایران


جذابیت رویارویی با مدعی جدید سنگین وزن ایران

مبارزه وزن 125 کیلوگرم یکی از کشتی‌های فوق‌العاده جذاب برای آمریکایی‌ها در جام جهانی پیش روست، جایی که امیررضا معصومی قهرمان نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان در ترکیب تیم ایران قرار گرفته است.

به گزارش ورزش سه، بعد از آنکه کشتی آزاد ایران در سال‌های گذشته با کمیل قاسمی، پرویز هادی و یدالله محبی در مسابقات جهانی و المپیک مدعی کسب مدال بود، از سال 2021 که نسل جدیدی از قهرمانان ایرانی به تیم ملی بزرگسالان رسیدند، امیرحسین زارع موفق به کسب مدال طلای جهان شد.

آمریکایی‌ها که دو ماه پیش از اسلو، با قهرمان 20 ساله خود استیوسون قهرمان سنگین وزن المپیک شده بودند، برای‌شان خیلی جالب و هیجان‌انگیز بود که مصاف امیرحسین زارع و استیوسون را تماشا کنند که با منتفی شدن سفر دوستانه تیم ملی آزاد ایران به آمریکا در بهمن ماه سال گذشته این کشتی زیبا محقق نشد.

حالا علاوه بر امیرحسین زارع، کشتی‌گیر جوان دیگری توانسته است از کشتی ایران خود را در سطح جهان مطرح کند که با توجه به عملکرد و همچنین عناوینش در یک سال اخیر، برای سایت‌ها و پیج‌های کشتی آمریکا جذابیت زیادی دارد. آنها از مدت‌ها قبل در مورد این کشتی‌گیر پرس‌وجو می‌کنند؛ امیررضا معصومی که از دو جهت برای آنها گزینه جالبی است: اول آنکه فرزند فردین معصومی قهرمان پیشین کشتی سنگین وزن جهان است و دیگر اینکه بعد از قهرمانی سال گذشته‌اش در نوجوانان جهان، امسال هم در مرحله پایانی انتخابی تیم ملی بزرگسالان حضور داشته و بعد از شکست یداله محبی با امیرحسین زارع کشتی گرفت و سپس در مسابقات جوانان جهان قهرمان شد و دو ماه بعد از آن نیز به طلای امیدهای جهان رسید.

امیررضا معصومی تنها سنگین وزن اعزامی کشتی ایران به جام جهانی است و با توجه به احتمال رویارویی دو تیم ایران و آمریکا در فینال، کشتی‌گیر سنگین وزن آمریکا شانس کشتی گرفتن با این جوان ایرانی را خواهد داشت.

آمریکایی‌ها برای حضور در جام جهانی و در 125 کیلوگرم هایدن زیلمر و نیک گویازدوسکی را انتخاب کرده‌اند. این رقابت‌ها 19 و 20 آذر ماه در آمریکا برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات