واکنش رئیس بارسلونا به حضور لیونل مسی در آمریکا| شایعات حضور مسی در MLS


واکنش رئیس بارسلونا به حضور لیونل مسی در آمریکا| شایعات حضور مسی در MLS

لاپورتا گفت: لیونل مسی می‌داند که بارسلونا خانه اوست.

اسپانیا در جام جهانی عملکرد خوبی دارد و خوان لاپورتا معتقد است که کار ژاوی هرناندس با بازیکنانی مانند گاوی، پدری و فران تورس به تیم ملی کمک کرده است. رئیس بارسلونا خواستار آن شد که از باشگاه کاتالانی به خاطر کاری که لاروخا در قطر انجام می‌دهد، تقدیر شود.

لاپورتا روز دوشنبه گفت: «فکر می‌کنم آنها فوق‌العاده خوب بازی می‌کنند و ما در بارسلونا از دیدن بازیکنان خود در تیم مفتخریم. بازیکنان بزرگی در تیم هستند که جهان را تحت تاثیر قرار داده‌اند و بیشتر آنها برای بارسلونا بازی می‌کنند. از اینکه بازیکنانمان عملکرد خوبی دارند احساس غرور می‌کنیم.

لوئیس انریکه تمام فشارها را خودش تحمل می‌کند و اجازه می‌دهد بازیکنان، به خصوص جوانان، بر فوتبال تمرکز کنند. اسپانیا در کنار برزیل و فرانسه یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی است. عملکرد تیم ملی تا حدی به خاطر کار خوبی است که در بارسلونا انجام شده است. ژاوی مستحق تقدیر است زیرا او بسیاری از این بازیکنان را در بارسلونا خوب پرورش داده است.»

شایعات حضور مسی در MLS

با توجه به اینکه لیونل مسی بیش از هر زمان دیگری به اینترمیامی پیوند خورده، از لاپورتا خواسته شد تا در مورد مسی و احتمال انتقالش به بارسا حرف بزند. لاپورتا پاسخ داد: «او می‌داند که بارسلونا خانه اوست، اما من درباره مسائل فعلی با او صحبت نمی‌کنم زیرا او با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و درست نیست.»

برنامه‌های نقل و انتقالات بارسلونا

در مورد دیگر اهداف بارسلونا در نقل و انتقالات، لاپورتا در مورد محدودیت‌هایی که فیرپلی مالی ایجاد می‌کند صحبت کرد.او گفت: «نیازی به خرید بازیکن در بازار ژانویه نداریم، مگر اینکه چیزی تغییر کند، چراکه در تابستان خریدهای زیادی انجام دادیم.

واکنش رئیس بارسلونا به حضور لیونل مسی در آمریکا| شایعات حضور مسی در MLS

ما از نحوه پیش‌روی فصل با وجود عدم حضور در لیگ قهرمانان راضی هستیم. اولویت لیگ است و ما در جایگاه اول هستیم. هر روز پیشرفت می‌کنیم. مساله فیرپلی مالی روی ما تأثیر می‌گذارد، قوانین بسیار محدودکننده‌ای دارد و روز به روز هم سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. روز پنجشنبه نامه جدیدی دریافت کردیم که حاشیه حقوق را محدودتر می‌کند. آنها باید مساله را بررسی کنند زیرا هیچ منطقی در آن وجود ندارد. ای کاش در گذشته این وسواس را نسبت به فیرپلی مالی داشتند، شاید در آن صورت بارسلونا در این شرایط قرار نمی‌گرفت، اگرچه ما با تلاش سعی در غلبه بر این مسائل داریم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا