بسیج، سرمایه عظیم ملت انقلابی ایران است


بسیج، سرمایه عظیم ملت انقلابی ایران است

انوری از بسیج به عنوان سرمایه عظیم ملت انقلابی ایران اسلامی یاد کرد و گفت: این نیروی ارزشی در بزنگاه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در خدمت به نظام و انقلاب حضور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ حسین انوری ظهر امروز (۴ آذر ماه) به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج ضمن گرامی داشت یاد و نام شهدای انقلاب، شهدای حوادث تروریستی و هفته بسیج، اظهار کرد: با توجه به توطئه های مختلف دشمنان بر علیه نظام و انقلاب، تشکیل بسیج سد دفاعی در برابر این دسیسه های دشمنان بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه بسیجیان و فرزندان این ملت در دوران جنگ تحمیلی خوش درخشیدند، گفت: فرزندان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس در پیکار با دشمنان به نبرد علوی و عاشورایی پرداخته و گفتمان مقاومت انقلاب را به خوبی نشان دادند.

وی به نقش بسیج در همه عرصه ها بعد از دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: محرومیت زدایی، خنثی کردن توطئه ها و فتنه های دشمنان، ساخت و ساز و آبادانی، جهاد سازندگی و... از برنامه هایی بود که این قشر در دستور کار خود قرار دادند.

انوری از بسیج به عنوان سرمایه عظیم ملت ایران اسلامی یاد کرد و گفت: این نیروی ارزشی در بزنگاه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در خدمت به نظام و انقلاب حضور دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: علی رغم گذشته چهار دهه از عمر نظام و انقلاب اسلامی و عبور از جنگ سخت، نرم، و جنگ نیمه سخت بسیج توانست آثار خوبی از خود برجای بگذارد.

وی یادآور شد: بسیجیان با روحیه مردمی در زمینه ایجاد اتحاد، خدمت رسانی و رفع چالش ها خون های بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است.

انوری تصریح کرد: آرزوهای دشمن برای تضعیف نظام و انقلاب اسلامی با نقش آفرینی مردم و بسیجیان به گور خواهد رفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود از اجتماع بسیجیان با فرمایش مقام معظم رهبری در پنجم آذر ماه سخن به میان آورد و گفت: بسیج در زمینه سبک زندگی اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری برای ترویج زندگی ایرانی اسلامی گام برداشته است.

وی با اشاره به برگزاری ۲۶۲ نشست سبک زندگی ایرانی اسلامی و برگزاری ۵۰ یادواره ایثار و شهادت، ادامه داد: سازماندهی ۲۰ گروه نقش‌آفرین فرهنگی، برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی و همچنین برگزاری ۳۹۸ نشست بصیرتی و جهاد تبیین از جمله برنامه های بسیج است.

انوری ثبت ۲۰۰ درخواست برای دریافت تسهیلات، ثبت درخواست برای دریافت اعتبار از صندوق های اعتباری، توزیع ۷۵ هزار بسته معیشتی و اهدای بسته های آموزشی و آزمایشگاهی با اعتبار ۷۵ میلیون تومان را از دیگر برنامه های انجام شده عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد تهیه جهیزیه، بازسازی ساختمان های مسکونی، پخت غذا برای ایام ماه محرم، کمک رسانی به عشایر و برگزاری کارگاه های آموزشی برای زنان عشایر را از دیگر برنامه های بسیج شهرستان بویراحمد دانست.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان