مسئولان با استفاده از تفکر بسیجی مشکلات کشور را رفع کنند


مسئولان با استفاده از تفکر بسیجی مشکلات کشور را رفع کنند

حجت الاسلام غبیشاوی، حرکت بسیجی وار را عامل رفع بسیاری از مشکلات کشور برشمرد و گفت: مسئولان باید با استفاده از تفکر بسیجی مشکلات را رفع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام عبدالحسین غببشاوی ظهر امروز جمعه (۴ آذر) در آئین عبادی سیاسی خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد، با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: در ایام کرونا پرستاران از جان خود برای درمان بیماران کم نگذاشتند.

خطیب نماز جمعه آبادان در بخشی از سخنان خود با تبریک فرارسیدن هفته بسیج و با اشاره به حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف جهاد و آبادانی کشور، افزود: فرهنگ بسیج یک فرهنگ از خودگذشتگی و ایثار است.

وی برطرف کردن مشکلات کشور را در راستای حرکت جهادی دانست و تصریح کرد: بسیجیان در بخش‌های مختلف کشور از جمله اشتغال و کارآفرینی هرجا نیاز باشد حضور دارند.

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه دشمن از بسیج و بسیجیان به شدت عصبانی است، اضافه کرد: بسیاری از بسیجیان در راه امنیت کشور جان خود را از دست داده‌اند، دشمنان ملت از بسیج و بسیجیان عصبانی هستند و به همین دلیل علیه نظام فتنه‌گری می‌کنند.

وی از دستگاه قضایی خواستار برخوردی جدی و قاطع با اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت کشور شد و ابراز کرد: برخورد با این افراد به مطالبه مردم تبدیل شده و دستگاه قضایی با این افراد تساهل و تعامل نداشته باشد.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه بسیجیان در دفاع مقدس بر اساس تکلیف دینی و میهنی در جبهه‌ها حاضر شدند، تاکید کرد: اینک نیز در میدان‌های دیگر همانند سیل، زلزله و کرونا پیشتاز خدمت شدند.

وی حرکت بسیجی وار را عامل رفع بسیاری از مشکلات کشور برشمرد و خاطر نشان کرد: مسئولان باید با استفاده از تفکر بسیجی مشکلات را رفع کنند.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان