جدول مرحله بازبینی 12 نمایش سی و چهارمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد


جدول مرحله بازبینی 12 نمایش سی و چهارمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد

پس از تایید ستاد اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان، جدول مرحله بازبینی سی و چهارمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آثار متقاضی حضور در سی و چهارمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد که شامل 12 نمایش هستند، از چهارم تا ششم آذر در شهرهای گچساران، دهدشت، سی‌سخت و یاسوج ارزیابی می‌شوند.

طبق جدول منتشر شده، این 12 اثر نمایشی، در سالن‌های شهید ماندنی‌ زاده و آرش گچساران، تالار آمفی‌تئاتر شهید نحوی دهدشت، مجتمع فرهنگی هنری سی سخت، پلاتو حسین پناهیِ یاسوج، پلاتو سید یونس آبسالانِ یاسوج، آموزشگاه موسیقی سارآهنگِ یاسوج و تالار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، بازبینی خواهند شد.

اجراهای بازبینی سی و چهارمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که نمایش‌ها هیچ‌گونه تداخل زمانی در اجرا نداشته باشند.

در روز جمعه (چهارم آذرماه) نمایش «مادرم زری سر زا رفت» نوشته محمود خرم‌آزادی به کارگردانی داوود پارسا از شهرستان گچساران، ساعت 15 در پلاتو شهید ماندنی‌زاده دوگنبدان؛ نمایش «دو خاطره خیس» نوشته اورنگ نارکی به کارگردانی رحیم قرائی از شهرستان گچساران، ساعت 17 در پلاتو شهید ماندنی‌زاده دوگنبدان؛ نمایش «وهملت» نوشته مصطفی رامشک و کارگردانی ثارالله آذریتون از شهرستان کهگیلویه، ساعت 21 در تالار شهید نحوی دهدشت اجرا می‌شوند.

نمایش «بلوک 12» نوشته لیلا احمدوند، به کارگردانی سیدمحمد خالقی از شهرستان کهگیلویه هم از طریق فیلم ارزیابی می‌شود.

در دومین روز از ارزیابی نمایش‌های متقاضی شرکت در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، پنجم آذرماه، نمایش «مرگ در ماه اردیبهشت» بر اساس نوشته محمد چرم‌شیر و کارگردانی حمید قیصری‌پور از شهرستان دنا، ساعت 14 در سالن آمفی‌تئاتر سی سخت؛ نمایش «مرگ اومد در زد کسی نبود رفت» به نویسندگی و کارگردانی بابک جمشیدی از شهرستان بویراحمد، ساعت 18 در سالن استاد آبسالان یاسوج؛ نمایش «یک قدم مانده به صبح» نوشته محمدصالح کرمی به کارگردانی منا رحمت‌پور از شهرستان بویراحمد، ساعت 20 در سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و نمایش «درد مشترک» نوشته سیدعلی سیدی‌فر به کارگردانی فاطمه شهبازی از شهرستان بویراحمد، ساعت 21 در سالن استاد سید یونس آبسالان به اجرا در خواهند آمد.

در روز یک‌شنبه (6 آذر ماه)، نمایش «ریویو» نوشته احسان فلاحیان به کارگردانی هاشم خشت‌

زر از شهرستان بویراحمد ساعت 16 در سالن استاد سید یونس آبسالان؛ نمایش «آسب‌های بی نعل» نوشته سیدجواد موسوی به کارگردانی سجاد نادریان از شهرستان بویراحمد، ساعت 17 در آموزشگاه موسیقی سارآهنگ یاسوج؛ نمایش «قبرکن» نوشته علی صادقی به کارگردانی مسلم بزرگ‌زاده از شهرستان بویراحمد، ساعت 19 در سالن زنده‌یاد حسین پناهی یاسوج و نمایش «پدر هیچ وقت ستاره را ندید» نوشته و کارِ عباسعلی روشنک از شهرستان بویراحمد، ساعت 21 در سالن استاد سیدیونس آبسالان یاسوج به صحنه می‌روند.

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، 9 تا 12 آذرماه به دبیری امین درخشان برگزار می‌شود.

جدول مرحله بازبینی 12 نمایش سی و چهارمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس