کمپین جدید رومینگ همراه اول برای خبرنگاران و مسافران عراق و امارات شروع شد


کمپین جدید رومینگ همراه اول برای خبرنگاران و مسافران عراق و امارات شروع شد

کمپین جدید رومینگ همراه اول برای خبرنگاران و مسافران عراق و امارات آغاز شد. در ادامه با جزئیات این بسته‌های ویژه تخفیف‌دار آشنا می‌شویم.اپراتور همراه اول به منظور استقبال از فصل جدید مسافرت‌های خارجی و زیارتی، کمپین جدید رومینگ خود را آغاز کرده...

کمپین جدید رومینگ همراه اول برای خبرنگاران و مسافران عراق و امارات آغاز شد. در ادامه با جزئیات این بسته‌های ویژه تخفیف‌دار آشنا می‌شویم.

اپراتور همراه اول به منظور استقبال از فصل جدید مسافرت‌های خارجی و زیارتی، کمپین جدید رومینگ خود را آغاز کرده است. در این کمپین، بسته‌های ویژه و تخفیف‌دار اینترنت بین‌الملل رومینگ طراحی شده و در راستای حمایت از مشترکان، درگاه‌های فروشگاه آنلاین و اپلیکیشن همراه اول برای خرید بسته‌ها و پرداخت قبوض در زمان رومینگ رایگان شده است.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد اپراتور همراه اول به منظور فراهم کردن رفاه و آسایش بیشتر مشترکان خود، کمپین پاییزی تخفیف ویژه و استثنایی در بسته های رومینگ کشورهای عراق و امارات به عنوان دو کشور پربازدید ایرانیان را آغاز کرده است. همچنین این اپراتور، بسته های رومینگ دور دنیا ویژه خبرنگاران را در بیش از 62 مقصدی که خدمات دیتا رومینگ وجود دارد، ارائه می‌کند.

قابل ذکر است که سرویس رومینگ بین الملل به امکان استفاده از تلفن همراه برای ارسال یا دریافت صوت، دیتا و پیامک در زمان مسافرت به خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا و با استفاده از شبکه‌های تلفن همراه کشور مقصد گفته می‌شود. در ادامه با جزئیات کمپین جدید رومینگ همراه اول آشنا خواهیم شد.

بسته های رومینگ اینترنت بین الملل در عراق

کلیه مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول که قصد سفر به کشور عراق را دارند، قادر خواهند بود به منظور مدیریت و کاهش هزینه‌های ارتباطی خود، به فروشگاه آنلاین همراه اول یا اپلیکیشن همراه من مراجعه کرده یا با شماره گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 29 ستاره 130 مربع» و ورود به منوهای مربوطه، بسته های رومینگ ویژه کشور عراق را برای خود یا زائرانشان خریداری و فعال کنند.

بر این اساس چهار بسته اینترنت بین الملل با مشخصات 300 مگابایت 7 روزه، 1 گیگابایت 7 روزه، 5 گیگابایت 14 روزه و نامحدود 30 روزه در این طرح تشویقی وجود دارد. مشترکان همراه اول این امکان را دارند که با استفاده از روش‌های گفته شده، این بسته‌ها را خریداری و فعال کنند. قیمت این بسته‌ها به ترتیب برابر با 90 هزار، 190 هزار، 390 هزار و 990 هزار تومان اعلام شده است.

بسته های رومینگ اینترنت بین الملل در امارات

مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول که قصد عزیمت به کشور امارات را دارند، می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 10 مربع و زیر منوهای 291» یا با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول یا اپلیکیشن همراه من، بسته های رومینگ ویژه کشور امارات را خریداری و فعال کنند.

دو بسته اینترنت بین الملل با مشخصات اینترنت نامحدود 7 روزه با 15 دقیقه مکالمه هدیه یا اینترنت نامحدود 30 روزه با 30 دقیقه مکالمه هدیه در این طرح تشویقی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از روش‌های گفته شده، اقدام به خرید و فعالسازی آنها کنید. قیمت این بسته‌ها به ترتیب 450 هزار و 990 هزار تومان خواهد بود.

بسته های اینترنت بین الملل رومینگ دور دنیا برای خبرنگاران

همراه اول در این کمپین رومینگ خود بسته 15 گیگابایت اینترنت بین الملل 30 روزه را برای خبرنگاران و مشترکانی که قصد سفر به کشورهای طرف قرارداد دیتای رومینگ با اپراتور اول تلفن همراه را دارند، ارائه می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به درگاه‌های گفته شده یا شماره گیری کد دستوری «ستاره 10 مربع و مراجعه به زیرمنوهای 29» این بسته‌ها را خریداری و فعال کنید.

همراه اول با ارائه این بسته‌های ویژه به دنبال کاهش هزینه‌های ارتباطی و کمک به آسایش و راحتی مسافران و مشترکان خود بوده است. گفتنی است، روز خروج از کشور (قبل از خروج)، بهترین زمان برای خرید بسته خواهد بود. همچنین شما می‌توانید چندین بسته‌ی غیر یکسان را به صورت همزمان خریداری و فعال کنید. بسته های اینترنت بین الملل رومینگ علاوه بر فراهم کردن تمام امکانات ارتباطی مثل مکالمه و تماس تصویری با پیام‌رسان‌های مختلف، دسترسی مشترکان به پرتال‌های بانکی، وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی را با امنیت بالا میسر می‌کند.

همچنین تمام مشترکان، شرکت‌ها و سازمان‌ها قادر خواهند بود این بسته‌های ویژه رومینگ را از ایران برای مسافران و نمایندگان تجاری خود خریداری و فعال کنند. به منظور آسان‌تر شدن کارهای مشتریان تجاری، علاوه بر امکان خرید از ایران، صدور رسید خرید از درگاه فروشگاه آنلاین همراه اول و اپلیکیشن همراه من نیز ممکن خواهد بود. با خرید این بسته‌ها، سرویس رومینگ مشترک مورد نظر نیز فعال می‌شود.

قابل ذکر است همراه اول اقدام به توسعه فعالیت‌های خود و توافق بین المللی با اپراتورهای بزرگ دنیا کرده و قرارداد ارائه اینترنت بین المللی رومینگ با تعرفه‌های ویژه را برای کشورهای امارات، ترکیه،‌ آذربایجان، ارمنستان، افغانستان، آلمان و انگلیس که از جمله پربازدیدترین کشورهای ایرانیان هستند، ایجاد کرده است. همچنین همراه اول در آستانه‌ی مسابقات جام جهانی 2022 قطر، تعرفه‌های ویژه جام جهانی را با کشور قطر ارائه کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات