برزیل بهترین تیم جام است و قهرمان می شود/ ادینیو: با گل‌های طارمی و آزمون امریکا را می‌برید


برزیل بهترین تیم جام است و قهرمان می شود/ ادینیو: با گل‌های طارمی و آزمون امریکا را می‌برید

ادر لوسیانو معتقد است که ایران در بازی حساس مقابل امریکا با گلزنی ستاره‌های خط حمله خود پیروز می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل شروع خوبی در جام جهانی 2022 داشته و با دو پیروزی در دو بازی نخست، پیش از برگزاری بازی پایانی دور گروهی، صعود خود را قطعی کرد. این تیم طی دو بازی سه گل زده، هیچ گلی هم دریافت نکرده و حسابی هواداران خود را به کسب قهرمانی ششم امیدوار کرده است. آنها به خود قبولانده‌اند که در دومین جام جهانیِ آسیایی هم جام به دست کاپیتان برزیل بالا خواهد رفت. این چیزی است که لوسیانو ادینیو هم به آن تاکید کرد. آقای گل سابق لیگ برتر ایران که هنوز فارسی را مثل زمان حضورش در تراکتور و مس خوب و واضح حرف می‌زند، در گفت و گو با ورزش سه از شرایط تیم ملی برزیل و ایران گفت:

این برزیل، برزیل قهرمانی است

از صعود زودهنگام بچه‌های برزیل خوشحالم. البته تیم ما خیلی قوی‌تر از این‌هاست که برای این شادی کنیم. ولی دیدید که مشکلی برای صعود نداشتیم و یک بازی زودتر همه چیز را قطعی کردیم. این برزیل، برزیل قهرمانی است، شک نکنید!

سه ستاره برزیل از نظر ادینیو

ستاره اول تیم ملی برزیل در مسابقات نیمار است. بعد از او ریچالیسون و سومی هم وینی جونیور. به جز این سه، بقیه بازیکنان تیم هم در باشگاه‌های خود ستاره هستند. امیدواریم به این تیم و فقط قهرمانی می خواهیم. یواش یواش تیم بهتر هم می شود و می رویم که قهرمان شویم.

برزیل بهترین تیم جام است و قهرمان می شود/ ادینیو: با گل‌های طارمی و آزمون امریکا را می‌بریدادینیو این روزها به عنوان یک هوادار برزیل امید زیادی دارد تا کشورش برای ششمین بار جام جهانی را فتح کند.

امریکا را می برید و صعود می کنید

دوست دارم ایران بازی با امریکا را ببرد. فکر می کنم این بازی را دو – هیچ پیروز شوید. در این بازی سردار آزمون و مهدی طارمی گل می زنند و ایران برنده می شود و به دور حذفی صعود می کند.

ایران تیم خوبی دارد و برزیل بهترین است

تیم ایران بازی اول را باخت ولی با ولز خیلی قدرتمند بازی کرد. تیم خوبی دارید که لایق صعود است. به نظرم در بین همه تیم‌های جام هم برزیل بهترین است. چند تیم خوب دیگر هم داریم که من تیم خودمان را به آنها ترجیح می دهم.

پیش بینی سخت است فقط انرژی مثبت می‌فرستیم

فوتبال را که نمی شود پیش بینی کرد. چند تیم خوب برای قهرمانی داریم. من به جای پیش بینی تیم قهرمان، فقط انرژی مثبت به بچه های برزیل می‌فرستم و دعا می کنم که قهرمان شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج