نقدینگی مهم‌ترین چالش پروژه‌های عمرانی است


نقدینگی مهم‌ترین چالش پروژه‌های عمرانی است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران مهم‌ترین چالش موجود بر سر راه پروژه‌های عمرانی را مساله نقدینگی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجم آذرماه بود که عباس شعبانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در حاشیه بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام از اصلاح ۱۸ تقاطع تا پایان سال و کاهش ۱۱۵ کیلومتری راه مردم خبر داد و گفت: امسال هدف‌گذاری ۱۸ مورد از این تقاطع‌ها بوده و این ششمین تقاطعی است که تاکنون اصلاح شده است.

وی گفت: طی چهار تا پنج ماه آینده ۱۲ تقاطع دیگر تحویل خواهد شد و این ۱۸ تقاطع در حدود ۱۱۵ کیلومتر راه مردم را کوتاه می‌کند و گشایش خوبی برای مردم عزیز است.

در همین راستا؛ محمدجعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر و در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری تهران می‌تواند وعده خود مبنی بر کاهش ۱۱۵ کیلومتری راه مردم تا پایان سال را محقق کند، گفت: در خصوص برخی از پروژه‌ها اطلاع دارم که در حین کار و درگیر هستند و از پروژه‌هایی مانند شهید بروجردی و تندگویان به نواب را بازدید کردم و دائماً در حال کار هستند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که مهم‌ترین مساله پروژه‌های عمرانی نقدینگی است و وقتی نقدینگی باشد این پروژه‌ها در مقیاسی نیستند که بگوییم نیاز به چند سال زمان داشته باشد.

وی اظهار کرد: اگر آقای شعبانی چنین وعده‌ای داده‌اند، امیدواریم که سر قول خود بمانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل شب قدر | 110 عکس نوشته زیبا برای شب های قدر