مصاف ایران و آمریکا زیر ذره‌بین اتحادیه جهانی


مصاف ایران و آمریکا زیر ذره‌بین اتحادیه جهانی

سایت اتحادیه جهانی کشتی با انتشار یک گزارش به دیدار تیم‌های ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت و چند مصاف احتمالی این مسابقه را زیر ذره بین قرار داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد طی روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود که سایت اتحادیه جهانی کشتی در ابتدای گزارش ویژه خود در این خصوص به جایگاه علیرضا کریمی و جانشینی احتمالی او به جای یزدانی اشاره کرد و نوشت: «اگر علیرضا کریمی می‌خواهد با شکست یزدانی به تیم ملی ایران برسد، حضور در جام جهانی یک تجربه عالی خواهد بود.»

طبق گزارش اتحادیه جهانی کشتی مبارزه احتمالی رحمان عموزاد دارنده مدال طلای جهان با جان دیاکومیهالیس از آمریکا، یکی از حساس‌ترین کشتی‌های جام جهانی خواهد بود.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: «رقابت امیرمحمد یزدانی و ارنازار آکماتالیف از تیم منتخب جهان در وزن ۷۰ کیلوگرم خواهد بود. یزدانی سال گذشته و در جریان رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا مقابل این کشتی گیر قزاق در وزن ۶۵ کیلوگرم در حالی که ۱۲ بر ۸ پیش بود، در پایان تن به شکست داد.»

همچنین مصاف علیرضا کریمی با دولت‌بیکوف از تیم منتخب جهان در وزن ۸۶ کیلوگرم هم از جمله کشتی‌های جذاب این مسابقات خواهد بود که اتحادیه جهانی ضمن اشاره به آن نوشت: «کریمی با ۳ مدال جهانی مدت طولانی است که در سایه حسن یزدانی قرار دارد و اگر می‌خواهد او را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی ایران شکست دهد، جام جهانی فرصت مناسبی برای کسب تجربه خواهد بود. کریمی پیش از این ۳ بار موفق به شکست دولت‌بیکوف شده است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید