پیشنهاد شورای شهر تهران به دولت؛ چهارشنبه را تعطیل کنید!


پیشنهاد شورای شهر تهران به دولت؛ چهارشنبه را تعطیل کنید!

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران به دولت پیشنهاد داد: در صورتی که تیم ملی فوتبال ایران در بازی امشب مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا پیروز شود، چهارشنبه را تعطیلی رسمی اعلام کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی پیرهادی امروز در جریان یکصدودهمین جلسه شورای شهر تهران به هیئت دولت پیشنهاد داد در صورتی که تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه امشب مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا در چارچوب مسابقات جام جهانی 2022 قطر پیروز شود، فردا چهارشنبه را تعطیل رسمی اعلام کند.

وی افزود: با توجه به اینکه بازی امشب در ساعات پایانی شب برگزار می‌شود، به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که دولت در این خصوص و با توجه به پیروزی تیم ملی فردا را تعطیل اعلام کند.

پیرهادی همچنین در ادامه جلسه اظهار کرد: یکی از مشکلات ما این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی به نسل جوان منعکس نشده و پیشنهاد من این است که دستاوردهای انقلاب با محوریت موضوع شهری گزارش داده شود.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد:‌ صداوسیما گزارشاتی را تهیه می‌کند اما تناسب آنها با اقداماتی که در شهر رخ می‌دهد وجود ندارد و باید اهتمام جدی‌تری نسبت به مسائل مختلفی که در شهر رخ می‌دهد وجود داشته باشد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به برنامه‌های شهرداری تهران در قالب شنبه‌های امید و افتخار تصریح کرد: در این شنبه‌ها اقدامات خوبی صورت می‌گیرد و چندی پیش چند بوستان در مناطق جنوبی تهران مورد بهره‌برداری قرار گرفت که سابقه‌ای در این خصوص وجود نداشته است اما در این زمینه اطلاع‌رسانی از سوی صداوسیما صورت نگرفته است. در خواست می‌شود که صداوسیما اهتمام ویژه‌ای به این مسائل داشته باشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن