جنجال بی‌احترامی به پیراهن ادامه دارد / بوکسور مکزیکی مسی و آگوئرو را با هم می‌زند!


جنجال بی‌احترامی به پیراهن ادامه دارد / بوکسور مکزیکی مسی و آگوئرو را با هم می‌زند!

کانسلو آلوارز، بوکسور مکزیکی، پاسخ سرخیو آگوئرو که سعی در دفاع از لیونل مسی را داشت نیز داد.

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی تیم ملی آرژانتین برابر مکزیک که با گلزنی مسی همراه بود باعث ایجاد جنجال عجیبی در شبکه‌های اجتماعی شد.
تصاویر منتشر شده از خوشحالی بازیکنان آرژانتین در رختکن این تیم پس از سوت پایان بازی نشان می‌داد که پیراهن تیم ملی مکزیک روی زمین افتاده و بسیاری با دیدن این تصاویر مدعی شدند که مسی قصد بی‌احترامی به پیراهن این تیم را داشته است.
کانسلو آلوارز که قهرمان بوکس جهان از کشور مکزیک است به شدت از تماشای این صحنه عصبانی شد و با انتشار توییتی ادعا کرد که مسی برای تحقیر مکزیک اقدام به تمیز کردن زمین با پیراهن و پرچم این کشور کرده و به او هشدار داد که اگر پیدایش کند به صورت جدی با او برخورد خواهد کرد.
این اظهارات با واکنش آگوئرو روبرو شد و او در دفاع از دوست و هم تیمی سابقش نوشت:« آقای کانسلو، به دنبال توجیه یا مشکل نگرد. مطمئنا تو هیچ چیز از فوتبال و اتفاقاتی که در رختکن رخ می‌دهد نمی‌دانی. این پیراهن‌ها همیشه پس از بازی به خاطر عرق کردن روی زمین هستند و اگر دقت کنی می‌بینی که مسی قصد داشت کفشش را دربیاورد و به صورت اتفاقی با پیراهن برخورد کرد.»
اما این موضوع به هیچ وجه مورد پذیرش آلوارز قرار نگرفت و او خطاب به آگوئرو نوشت:« تو هم عوضی هستی... تو برای من می‌نوشتی وای کانسلو! و حالا این حرف را میزنی. تو هم ریاکار و دو رو هستی عوضی!»
سسک فابرگاس نیز دیگر بازیکنی بود که به حمایت از مسی پرداخت. او هم در صفحه توییترش نوشت:« تو این آدم را نمی‌شناسی. تو چیزی از شرایط رختکن یا اتفاقات پس از بازی نمی‌دانی. تمام پیراهن‌ها، حتی پیراهنی که تن خود ما بود باید پس از بازی شسته شود. این کار پس از جشن گرفتن یک پیروزی مهم‌تر است.»
بسیاری از رسانه‌های ورزشی نیز به انتشار خبر این اتفاق پرداختند. موندو دیپورتیوو نوشت:« کانسلو از کار مسی دیوانه شد» و مارکا نیز به تهدید این بوکسور مکزیکی علیه مسی اشاره کرد.
در مکزیک نیز به این موضوع اشاره شد و روزنامه سول ده مکزیکو مدعی شد که بی‌احترامی مسی به پیراهن مکزیک باعث عصبانیت آلوارز شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی