قهرمان سازی از یک سارق مسلح در اینترنشنال / مسعود دولتشاهی چگونه کشته شد


 قهرمان سازی از یک سارق مسلح در اینترنشنال / مسعود دولتشاهی چگونه کشته شد

حواددث رکنا:مسعود دولتشاهی که اینترنشنال ادعا می‌کرد در جریان اغتشاشات روزهای گذشته در سعادت‌آباد مجروح و در بیمارستان فوت کرده، یک سارق مسلح و قاچاقچی موادمخدر است که در یک تعقیب و گریز مجروح شد.

به گزارش رکنا؛ روز گذشته تلویزیون اینترنشنال با منتشر کردن خبری اعلام کرد مسعود دولتشاهی که روز 29 آبان در اغتشاشات سعادت آباد توسط ماموران انتظامی از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود پس از بستری در بیمارستان، روز دوشنبه 7 آذر درگذشته است.

مسعود دولتشاهی کیست؟

مسعود دولتشاهی فرزند شیرمراد به کد ملی 40*517 شخصی که پس از سرقت مسلحانه در شامگاه 29 آبان در حوالی بلوار فرحزادی پس از تعقیب و گریز با نیروهای انتظامی در حال فرار مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان آتیه منتقل شد که بر اثر شدت جراحات در این بیمارستان فوت کرد.

وی دارای سوابق متعددی از قبیل مشارکت در نگهداری و استعمال هروئین، سرقت وسایل نقلیه و لوازم، سرقت لوازم منزل، حمل و نگهداری مواد مخدر، خرید و فروش مواد مخدر و... است.

وی در سال 1392 به جرم سرقت و مشارکت در ضرب و جرح عمدی در زندان بزرگ تهران و در سال 1390 به جرم سرقت و حمل مواد مخدر در زندان قزلحصار بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس