عنبرآباد میزبان اولین یادواره شهدای روحانی جنوب کرمان


عنبرآباد میزبان اولین یادواره شهدای روحانی جنوب کرمان

حجت الاسلام روح الله خالصی گفت: اولین یادواره شهدای روحانی جنوب استان کرمان به میزبانی شهرستان عنبرآباد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «روح الله خالصی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: اولین یادواره شهدای روحانی جنوب استان کرمان به میزبانی شهرستان عنبرآباد برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عنبرآباد افزود: این مراسم پنجشنبه ۱۰ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی بزرگ این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا، بیان کرد: مقام معظم رهبری می فرماید؛ زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، این کلام ایشان نشان از اهمیت برگزاری یادواره های شهدا دارد.

حجت الاسلام خالصی با تاکید بر لزوم آشنایی نسل نوجوان و جوان با شهدا، افزود: در این برهه از زمان باید شهدا را آن طور که هستند به دهه هفتاد و هشتادی ها معرفی کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عنبرآباد ابراز کرد: یادواره شهدا فرصتی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، انتقال فرهنگ شهدا به نسل امروز و فردا است.

وی ادامه داد: پیروی از سیره شهدا در زندگی قطعا سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد و امیدوارم همه ما در رفتار و کردار همچون شهدا عمل کنیم.

حجت الاسلام خالصی شهدا را برترین الگو در اخلاق، منش و عمل دانست و تاکید کرد: امروز باید شهدا را به عنوان الگوهای برتر به جامعه مخصوصا به نسل نوجوان و جوان معرفی کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عنبرآباد اضافه کرد: بزرگترین درس شهدا در این برهه از زمان، درس ایثار و شجاعت است.

وی اظهار کرد: شهدا در حساس ترین زمان ممکن با جان و مال خود برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایثار و فداکاری کردند.

حجت الاسلام خالصی در خاتمه عنوان کرد: امروز ما باید با درس گرفتن از شهدا و پیروی از سیره آنها پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را برافراشته نگه داریم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس