جایزه ویژه شهرداری تهران به بازیکنان تیم ملی در صورت پیروزی


جایزه ویژه شهرداری تهران به بازیکنان تیم ملی در صورت پیروزی

رئیس شورای شهر تهران گفت: در صورتی که تیم ملی فوتبال ایران در بازی امشب در مقابل آمریکا به پیروزی برسد، شهرداری تهران جایزه ویژه‌ای را برای آنها در نظر خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در ادامه یکصدودهمین جلسه شورای شهر تهران؛ پیراهن‌های تیم ملی فوتبال ایران از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران در اختیار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای شورای شهر تهران نیز به کمپین هواداری تیم ملی فوتبال پیوستند.

در ادامه جلسه امروز، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بازی امشب تیم ملی فوتبال ایران در مقابل آمریکا گفت: در صورتی که تیم ملی امشب در این مسابقه پیروز شود، شهرداری تهران جایزه ویژه‌ای را برای آنها به منظور تشکر از بازیکنان در نظر خواهد گرفت.

چمران در پاسخ به این پرسش که جایزه در نظر گرفته برای بازیکنان در صورت برد چیست؟ گفت: در این خصوص بعدا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی همچنین در خصوص پیش‌بینی نتیجه بازی امشب تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم ملی آمریکا در چارچوب مسابقات جام جهانی 2022 قطر گفت: پیش‌بینی بنده این است که این بازی دو بر یک به سود تیم ملی فوتبال ایران به پایان می‌رسد.

به گزارش تسنیم، این در حالی است که پیش‌تر اخباری مبنی بر اعطای یک واحد مسکونی به اعضای تیم ملی در صورت پیروزی در بازی امشب منتشر شده بود.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک