باید صدای معترضان شنیده شود/ با آنان با رأفت اسلامی برخورد شود


باید صدای معترضان شنیده شود/ با آنان با رأفت اسلامی برخورد شود

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: ما همیشه گفته ایم که با معترضین برخورد قانونی داشته باشید و فضا را در اختیار معترضین قرار دهید و مکانی را ایجاد کنید که صدای آنها شنیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر سلیمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۸ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: از دادستان کشور می‌خواهم در موضوع تعیین تکلیف بازداشت شدگان حوادث اخیر با حداکثر رأفت اسلامی برخورد شود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از وزرای کشور، اطلاعات و همچنین قوه قضائیه هم درخواست دارم به سرعت کمیته‌ای تشکیل دهند و نگذارند حقی ضایع شود.

وی متذکر شد: برخی شایعه پراکنی کردند، دروغ گفتند و تهمت زدند و بیان کردند که بنده بیانیه‌ای را امضا کردم که معترضان اعدام شوند. تاکید می‌کنم هیچ نماینده‌ای این بیانیه و خواسته را امضا نکرده است.

سلیمی تصریح کرد: درباره بنده گفتند که نماینده، یگان ویژه به شهر فرستاده است. در هیچ قانونی و در هیچ جای دنیا نماینده در مسائل امنیتی و نظامی دخالت نمی‌کند. چرا بی عدالتی و نفرت پراکنی می‌کنید؟ باید خدا را مدنظر قرار دهید و در مقابل وجدان خود قرار گیرید.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما همیشه گفته ایم که با معترضین برخورد قانونی داشته باشید و فضا را در اختیار معترضین قرار دهید و مکانی را ایجاد کنید که صدای آنها شنیده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !