افشای پرونده‌های تعرض جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی


افشای پرونده‌های تعرض جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی

یک نهاد نظارتی در اراضی اشغالی از افزایش فساد اخلاقی در بین فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی و تجاوز گسترده آنها به نظامیان زن پرده برداشت.

افشای پرونده‌های تعرض جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش راهبرد معاصر، کمیته نظارت و بازرسی رژیم صهیونیستی درباره وضعیت بد نظامیان زن حاضر در ارتش این رژیم هشدار داد و اعلام کرد که یک سوم از این زنان مورد آزار و اذیت‌های جنسی از سوی فرماندهان و دیگر نظامیان قرار گرفته اند.

در این گزارش آمده است: ۲۲ درصد از نظامیان زن شاغل در پلیس، ۲۷ درصد از نظامیان زن در نیروهای گارد امنیتی و ۳۸ درصد از نظامیان زن در حال خدمت در ارتش در طول خدمت خود، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند.

همچنین در این گزارش فاش شده است که از هر چهار نظامی زن در دوران سربازی، یک نفر، یک یا چند بار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

این نهاد نظارتی گزارش خودش را از پاسخ‌های ۱۶۱ نفر از ۶۴۴ نظامی زن ارتش رژیم صهیونیستی که به پرسشنامه آنها پاسخ دادند، به دست آورده است.

بر این اساس، نظامیان زنی که دوران سربازی خودشان را در اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی گذرانده اند، ۳۸ درصد بیشتر از سایرین در معرض تجاوز جنسی قرار گرفته اند.

در این گزارش اعلام شده است که ۷۰ درصد از تعرضات و آزار و اذیت‌های جنسی علیه نظامیان زن توسط نظامیان یا فرماندهان مرد که در حال خدمت دائمی بوده اند، انجام شده است. براین اساس، ۵۲ درصد از این نظامیان زن توسط نظامیان یا فرماندهانی که در حال خدمت دائمی بوده اند، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند و ۱۹ درصد گزارش داده اند که مستقیم یا غیر مستقیم مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

آمارهای این نهاد نظارتی در رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که پدیده تجاوز جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر روند صعودی داشته و تدابیر لازم جهت مقابله با آن تأثیر عملی در کاهش این پدیده نداشته است./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه