دعای خیر ملت بدرقه راه ملی‌پوشان فوتبال است


دعای خیر ملت بدرقه راه ملی‌پوشان فوتبال است

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: ملی‌پوشان فوتبال ایران باید تمام تلاش خود را برای موفقیت برابر آمریکا به کار گیرند و بدانند دعای خیر ملت بدرقه راه آنان است.

علیرضا نظری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دیدار امشب تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آمریکا در رقابت‌های جام جهانی فوتبال، اظهار داشت: هر مسابقه‌ای برد و باخت دارد و قاعدتاً تیم رقیب ایران هم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که در این دیدار به نتیجه دلخواه خود برسد.

وی بیان کرد: فارغ از هر نتیجه‌ای که در این دیدار برای ایران به دست آید، مهم آن است که بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان وحدت، انسجام ملی و ارزش‌های برآمده از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار دهند و به آن افتخار کنند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در بازی گذشته و مقابل تیم ملی ولز جانانه تلاش کردند و غیرت ملی خود را نشان دادند. امروز هم دعای ملت بدرقه راه آنان است و ملی پوشان ایران باید تمام تلاش خود را برای موفقیت برابر آمریکا به کار گیرند و بدانند که دعا و حمایت ویژه مردم ایران را دارند و امیدواریم که باز هم موفق شوند.

نظری ادامه داد: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران باید به صورت یکپارچه و با انسجام تمرکز خود را روی موفقیت در بازی مقابل آمریکا بگذارند و امیدواریم که بتوانند نتیجه خوبی کسب کنند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: توصیه بنده به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران آن است که وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنند و همواره احترام و ادای دین به ارزش‌ها، آرمان‌ها و نمادهای کشور مثل پرچم جمهوری اسلامی ایران و سرود ملی را سرلوحه کار خود قرار دهند و آرزوی ما آن است که باز هم به موفقیت دست یابند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس