آژیر حمله موشکی در سراسر اوکراین به صدا درآمد


آژیر حمله موشکی در سراسر اوکراین به صدا درآمد

رسانه‌های اوکراین می‌گویند امروز سه‌شنبه بار دیگر صدای آژیر حمله موشکی در سرتاسر مناطق این کشور شنیده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، رسانه‌های اوکراین اعلام کردند امروز سه‌شنبه بار دیگر صدای آژیر حمله موشکی در شهر کی‌یف، پایتخت و دیگر مناطق این کشور شنیده شده است. درباره جزئیات این حملات موشکی تاکنون گزارشی منتشر نشده است.

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین دیروز در پیامی تصویری مدعی شد که ارتش روسیه در حال آماده سازی حملات موشکی جدید علیه زیرساخت‌های غیرنظامی و انرژی اوکراین است. وی با اشاره به اینکه شدیدترین درگیری‌ها در این هفته در جبهه دونتسک ادامه داشت، گفت: وضعیت در این جبهه بسیار وخیم است. زلنسکی بیان اینکه روسیه هفته گذشته بار دیگر زیرساخت‌های غیرنظامی و حیاتی اوکراین را بمباران کرد، اضافه کرد: تلاش زیادی برای حل مشکلات انرژی که در نتیجه این حملات حاصل شده، انجام داده‌ایم.

زلنسکی همچنین مدعی شد: متوجه هستیم که تروریست‌ها در حال تدارک حملات جدید هستند! ما این را به طور قطع می‌دانیم و متأسفانه تا زمانی که موشک دارند، آرام نخواهند شد.

حملات موشکی گسترده ارتش روسیه علیه زیرساخت‌های اصلی اوکراین در شهرهای مختلف پس از انفجار در پل کریمه در ۱۶ مهر آغاز شده و به گفته ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در نتیجه این حملات تاکنون نزدیک به ۴۰ درصد زیرساخت‌های انرژی اوکراین از بین رفته است.

در حملات ۱۹ مهر شهرهای «کی‌یف»، «اودسا»، «وینیتسا»، «ترنوپل»، «خملنیتسکی»، «دنپروپتروفسک» و «ژیتومیر» هدف حملات موشکی قرار گرفتند. بنا بر گزارش رسانه‌های اوکراینی بیش از ۱۰ موشک از دریای خزر به سمت شهرهای اوکراین شلیک شده بود. در روزهای اخیر نیز برخی شهرهای اوکراین هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)