برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مدارس کشور / سازمان های امدادرسان اصفهان به صحنه آمدند


برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مدارس کشور / سازمان های امدادرسان اصفهان به صحنه آمدند

رکنا: بیست و چهارمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس کشور برگزار شد.

به گزارش رکنا از اصفهان؛ دکتر فرهاد حیدری رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان اصفهان اظهار کرد: امروز سه شنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۱ بیست و چهارمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس بصورت هماهنگ در کلیه مدارس سراسرکشور برگزار شد.

وی افزود: این مانور با هدف آمادگی و آشنایی دانش آموزان با اقدامات فوری در حوادث و مخاطرات طبیعی برگزار شد و دانش آموزان در رابطه با مباحث امدادی ازجمله کمکهای اولیه، احیای قلبی ریوی و ... آموزش دیدند.

دکتر حیدری تصریح کرد: این مانور با حضور مدیر بحران استانداری، فرماندار شهر اصفهان، دستگاه های امدادی شامل اورژانس پیش‌بیمارستانی، هلال احمر، آتش نشانی و دیگر سازمان ها اعم از راهداری، شهرداری منطقه، آموزش و پرورش و ... در یکی از دبیرستان های منطقه ۶ آموزش پرورش اصفهان برگزار شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان با ذکر برگزاری جلسات هماهنگی این مانور طی روز های قبل با حضور نمایندگان دستگاه های امدادی، اظهار کرد: ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ شامل یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به‌همراه ۹ نفر از کارشناسان عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی استان در این مانور شرکت داشتند و پس از رسیدگی به مصدومان فرضی و انجام اقدامات فوری، طی سناریویی مصدومان را به مرکز درمانی منتقل کردند.

بهمن راعی/ اصفهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن