برگزاری دوره آموزشی آشنایی با سیستم گازهای مبرد سازگار با محیط زیست


برگزاری دوره آموزشی آشنایی با سیستم گازهای مبرد سازگار با محیط زیست

رکنا:کارگاه آموزشی آشنایی با سیستم گازهای مبرد سازگار با محیط زیست با هدف توانمندسازی تکنسین های سیستم های تبرید و تهویه ویژه استان های همدان ،لرستان و اصفهان به میزبانی برخط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش رکنا از همدان، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: دوره مذکور برای اصناف رشته برودتی و نیز برای مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد

وهب مختاران بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره آشنایی تکنسین ها و فعالین سیستم های تبرید و تهویه با مبردهای جایگزین و سازگار با لایه ازون و حذف تدریجی مبردهای مخرب لایه ازون از سیستمهای برودتی و آشنایی با نحوه تعمیرات و تجهیزات مورد نیاز برای سرویس این دستگاهها است. مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان تصریح کرد:دوره آموزشی آشنایی با سیستم های مبرد سازگار با محیط زیست به مدت 2 روزو با حضور 25 نفر از تکنسین ها و مربیان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید مدنی در حال برگزاری است.

شایان ذکر است دکتر بابائیان،معاون دفتر نظارت و بهسازی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان ناظرروند اجرای کلاس ها در همدان حضور یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟