جزئیات مربوط به رم، حافظه‌ ذخیره‌سازی و تراشه شیائومی 13 پرو تأیید شد


جزئیات مربوط به رم، حافظه‌ ذخیره‌سازی و تراشه شیائومی 13 پرو تأیید شد

رندر جدید شیائومی ۱۳ پرو جزئیات مربوط به میزان رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی و تراشه‌ی به‌کاررفته در آن را تأیید می‌کند.

شیائومی تأیید کرد که نسل جدید پرچم‌داران این برند اول دسامبر (دهم آذر) رسماً در چین معرفی خواهند شد. مدل استاندارد این گوشی دستگاهی جمع‌وجور و نسخه‌ی پرو آن بزرگ‌تر خواهد بود. رندرهای فاش‌شده از این دو گوشی نشان می‌دهد طراحی مشابهی خواهند داشت. افشاگری به‌ نام Fenibook که قبل از رونمایی رسمی سری ردمی نوت ۱۲ اطلاعات مهمی از این محصولات به‌اشتراک گذاشته بود، اکنون رندری از شیائومی ۱۳ پرو منتشر کرده است.

رندر جدید فاش‌شده از شیائومی ۱۳ پرو این گوشی را در رنگ سبز نمایش می‌دهد. این دستگاه از ماژول دوربین مربعی‌شکل بهره می‌برد که شامل سه دوربین و یک فلش LED است و برند لایکا نیز در آن به‌چشم می‌خورد. روز گذشته، غول فناوری چینی چند تیزر از سری شیائومی ۱۳ منتشر کرد که نشان می‌داد مدل پرو این گوشی‌ها از صفحه‌نمایشی با بریدگی پانچ‌هول و لبه‌های خمیده بهره خواهد برد.

جزئیات مربوط به رم، حافظه‌ ذخیره‌سازی و تراشه شیائومی 13 پرو تأیید شد

به‌گزارش Gizmochina، طراحی مدل استاندارد شیائومی ۱۳ نیز مشابه مدل پرو آن خواهد بود؛ اما در پنل جلویی آن، شاهد نمایشگر تخت خواهیم بود. انتظار داریم هر دو گوشی مذکور به‌طورپیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 عرضه شوند.

همان‌طور‌که در تصاویر جدید فاش‌شده از سری شیائومی ۱۳ مشاهده می‌کنید، این دو دستگاه با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 عرضه خواهند شد. این شرکت چینی ادعا می‌کند رم LPDDR5X هر دو دستگاه باعث بهبود ۳۳ درصدی عملکردشان خواهد شد و استفاده از حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 نیز به بهبود درخورتوجه سرعت آن‌ها کمک خواهد کرد.

جزئیات مربوط به رم، حافظه‌ ذخیره‌سازی و تراشه شیائومی 13 پرو تأیید شد

ظرفیت باتری سری شیائومی ۱۳ دقیقاً مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود مدل استاندارد این گوشی‌ها با شارژ ۶۷ وات عرضه شود. طبق گزارش‌های اخیر، امکان دارد مدل پرو این دستگاه با شارژ ۱۲۰ وات فروخته شود. شنیده‌ها حاکی از آن است هر دو گوشی مذکور از دوربین سه‌گانه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهند برد. در برخی از شایعات، اشاره شده است مدل پرو این پرچم‌داران به حسگر یک‌اینچی سونی IMX989 مجهز خواهد شد.

ناگفته نماند احتمال دارد در رویداد معرفی سری شیائومی ۱۳ معرفی ایرپادهای جدید این شرکت موسوم به بادز ۴ و ساعت هوشمند Watch S2 را نیز شاهد باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !