فروش بلیت ایران - آمریکا در بازار سیاه/ کری جذاب هواداران دو تیم


فروش بلیت ایران - آمریکا در بازار سیاه/ کری جذاب هواداران دو تیم

تماشاگران ایرانی که ساعاتی قبل از آغاز دیدار حساس تیم ملی با آمریکا خود را به ورزشگاه الثمامه رسانده اند، امیدوارند ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر حریف به مرحله بعد صعود کند.

فروش بلیت ایران - آمریکا در بازار سیاه/ کری جذاب هواداران دو تیم

به گزارش راهبرد معاصر، آخرین دیدار مرحله مقدماتی گروه B بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه بین تیم‌های ایران و آمریکا در ورزشگاه الثمامه دوحه برگزار خواهد شد.

اخبار و حواشی مربوط به این دیدار را در گزارش زیر می‌خوانید:

* هواداران تیم ملی فوتبال ایران که از ساعاتی قبل خود را به ورزشگاه الثمامه رسانده اند، با شور و اشتیاق خاصی در مورد پیروزی تیم ملی بر آمریکا صحبت می‌کنند و امیدوارند ملی پوشان کشورمان بتوانند با پیروزی برابر حریف به مرحله بعد صعود کنند.

* با وجود این که چند ساعت به آغاز این دیدار باقی مانده است اما هنوز کسی به درستی نمی‌داند که کدام بازیکنان در ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتبال ایران حضور دارند و کی روش همچنان بسته عمل کرده است.

فروش بلیت ایران - آمریکا در بازار سیاه/ کری جذاب هواداران دو تیم

* زن و شوهر ایرانی که از زنجان به دوحه آمده اند پیش بینی متفاوتی در نتیحه بازی امروز دارند. امیر بازی را با دو گل به سود ایران پیش بینی می کند اما همسرش معصومه آن را با یک گل برای ایران می داند. سعد از آبادان که برای دیدن تک بازی امشب به قطر سفر کرده است بازی را به سود ایران می داند. سایر تماشاگرانی که از شهرهای مختلف ایران خود را به دوحه رسانده اند نیز پیش بینی برد ایران را کردند.

* درهای ورزشگاه الثمامه سه ساعت مانده به شروع بازی باز شد تا هواداران دو تیم وارد ورزشگاه شود.

* تعدادی از هواداران ایرانی قبل از شروع بازی با رقص های محلی خود شور خاصی بین تماشاگران ایجاد کردند.

* هواداران دو تیم علاقه زیادی به گرفتن عکس یادگاری کنار همدیگر دارند. آنها فضای کری خیلی خوبی را ایجاد کرده اند و هر کدام در جمع های کوچکی که تشکیل می دهند برای لذت از فوتبال امشب آرزوی موفقیت می کنند.

* با تمام شدن بلیت دیدار ایران و آمریکا در سایت فیفا، بازر سیاه بلیت در اطراف ورزشگاه ایجاد شده و برخی افراد با قیمت های چند برابر اقدام به فروش بلیت می کنند. بلیت پشت دروازه حدود هزار دلار به فروش می رسد و جایگاه های دیگر با رقمی حدود دو برابر این پیشنهاد می شود.

فروش بلیت ایران - آمریکا در بازار سیاه/ کری جذاب هواداران دو تیم

* رختکن تیم ملی فوتبال ایران مثل دیدارهای گذشته از ساعاتی قبل از بازی آماده این دیدار بود و پیراهن ها و وسایل بازیکنان با نظم خاصی برایشان چیده شده بود./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در