وداع غمبار میزبان با جام بیست و دوم/ هلند با صدرنشینی صعود کرد


وداع غمبار میزبان با جام بیست و دوم/ هلند با صدرنشینی صعود کرد

تیم ملی فوتبال قطر با قبول سومین شکست خود در جام بیست و دوم، وداع غمباری به عنوان میزبان با این مسابقات داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از مرحله مقدماتی گروه A بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه بین تیم‌های هلند و قطر در ورزشگاه البیت برگزار شد که طی آن لاله‌های نارنجی با پیروزی ۲ بر صفر برابر حریف خود به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

گل اول هلند به قطر توسط کودی گاکپو در دقیقه ۲۶ به ثمر رسید. گل دوم این تیم نیز توسط فرنکی دیونگ در دقیقه ۵۰ وارد دروازه میزبان شد.

قطری‌ها که میزبان بیست و دومین دوره بازی‌های جام جهانی بودند و برای حضور در این مسابقات تدارک ویژه ای هم دیده بودند، هر سه دیدار خود را با شکست پشت سرگذاشتند تا به تنها میزبانی تبدیل شوند که در همان دو بازی ابتدایی از دور مسابقات کنار رفتند.

وداع غمبار میزبان با جام بیست و دوم/ هلند با صدرنشینی صعود کرد

با این حال حضور پرتعداد تماشاگران قطری در ورزشگاه البیت این امیدواری را به وجود اورد که عنابی پوش‌ها بتوانند دیدار تشریفاتی خود را با نمایش بهتری به پایان برسانند اما هر چه تلاش کردند نتوانستند دروازه حریف اروپایی خود را باز کنند.

هلندی‌ها البته در دقیقه ۶۹ برای سومین بار دروازه قطر را باز کردند اما کمک داور ویدئویی به فریاد میزبان رسید و به دلیل برخورد توپ به دست بازیکن هلند این گل را مردود اعلام کرد.

نارنجی پوشان هلندی با این پیروزی ۷ امتیازی شدند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شدند و منتظر تعیین تکلیف تیم دوم گروه دوم خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس