نتیجه زنده بازی ولز و انگلیس


نتیجه زنده بازی ولز و انگلیس

به گزارش تجارت‌نیوز، دو تیم انگلیس و ولز در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که سه شیرها برای رسیدن به سنگال و عدم برخورد با هلند باید صدرنشین گروه شوند. تیم انگلیس توانست برای بار سوم دروازه حریف خود را باز کند. تیم انگلیس با به ثمر رساندن دو گل...

به گزارش تجارت‌نیوز، دو تیم انگلیس و ولز در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که سه شیرها برای رسیدن به سنگال و عدم برخورد با هلند باید صدرنشین گروه شوند.

تیم انگلیس توانست برای بار سوم دروازه حریف خود را باز کند.

تیم انگلیس با به ثمر رساندن دو گل توانست نتیجه بازی با ولز را دو بر هیچ تغییر دهد.

به نقل از ورزش سه: بازی‌های هم‌زمان گروه B در حالی برگزار می‌شود که صعود و حذف هیچ تیمی قطعی نشده است.

اگرچه انگلیسی‌ها دست بالاتر را دارند اما ولز در صورت پیروزی چهار بر صفر می‌توانند سه‌شیرها را حذف کنند و برد آن‌ها با هر نتیجه‌ای اگر با تساوی در بازی ایران و آمریکا همراه شود باز هم ولزی‌ها می‌توانند به دور بعد صعود کنند.

انگلیس اما برای به اما و اگر نکشیدن کارش نیاز به پیروزی دارد تا از برخورد احتمالی با هلند در دور یک هشتم نهایی جلوگیری کند.

اخراج هنسی، سنگربان شماره یک ولز در بازی با ایران کار راب پیج را در تقابل با انگلیس سخت‌تر هم کرده و باید دید آیا شگفتی دیگری در این جام رقم می‌خورد یا انگلیس بی‌دغدغه به یک هشتم نهایی می‌رسد.

تیم ملی انگلیس:

جردن پیکفورد، جان استونز، هری مگوایر، کایل واکر، لوک شاو، دکلان رایس، جوردن هندرسون، جود بلینگام، فیل فودن، مارکوس رشفورد و هری کین

سرمربی: گرت ساوتگیت

تیم ملی ولز:

دنی وارد، کریس مفام، جو رودن، نکو ویلیامز، بن دیویس،اتان آمپادو، جو آلن، آرون رمزی، گرت بیل، دنیل جیمز و کیفر مور

سرمربی: راب پیج

لحظات حساس:

در دقیقه ۹: پاس عمقی هندرسون به رشفورد رسید اما خروج به موقع وارد باعث شد او نتواند ضربه‌ای به توپ بزند.

در دقیقه ۱۴: فیل فودن پشت محوطه جریه ولز صاحب توپ شد و دروازه وارد را هدف قرار داد اما توپ با اختلاف کمی از کنار درواره به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۸: انگلیس در پشت محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد اما ارسال لوک شاو را مگوایر با ضربه سر به بیرون زد.

دقیقه ۲۳: شوت سنگین رشفورد از پشت محوطه جریمه به صورت مدافع ولز برخورد کرد و به بیرون رفت اما مدافع ولز به دلیل برخورد توپ به صورتش دچار مصدومیت شد.

حسرت سه‌شیرها: رشفورد تک به تک را گل نکرد

مارکوس رشفورد در دیدار انگلیس و ولز یک موقعیت عالی برای گلزنی داشت ولی با درخشش دنی وارد، سنگربان ولز، موفق نشد دومین گل خود در این جام جهانی را به ثمر برساند.

مارکوس رشفورد می‌توانست در بازی انگلیس مقابل ولز گلزنی کرده و دومین گل خود در این جام جهانی را به ثمر برساند ولی او موفق نشد تا آه نهاد از هواداران سه‌شیرها بلند شود.

این وینگر منچستریونایتد امشب در بازی مقابل ولز با تصمیم گرت ساوت‌گیت به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته است. او در دقیقه 10 فرصتی طلایی برای گلزنی پیدا کرد و می‌توانست امیدهای انگلیس برای پیروزی در این بازی و صعود به عنوان صدرنشین را بیشتر کند اما نتوانست از این موقعیت عالی استفاده کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...