معاون بسیج: در جنگ نرمی، سخت‌تر از نبرد دفاع مقدس هستیم


معاون بسیج: در جنگ نرمی، سخت‌تر از نبرد دفاع مقدس هستیم

سردار معروفی ادامه داد: در ۲۰ سال اخیر شعارهای سال توسط مقام معظم رهبری بر پایه اقتصاد، معیشت، کارآفرینی و تولید نامگذاری شده ‌که اگر آن شعارها به درستی عملیاتی می‌شد الان وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور اینگونه نبود و به رشد و تعالی می‌رسید.

سردار حسین معروفی گفت: ما باید با امام‌شناسی به دشمن‌شناسی برسیم و برای جلوگیری از آسیب در مقابل هجمه‌های مسموم دشمن، به فرمان امام عمل کنیم چرا که دشمن بر روی جوانان و نوجوانان ما کار کرده است.

سردار حسین معروفی شامگاه دوشنبه در مجمع عالی بسیجیان استان ایلام اظهار داشت: بسیج در سه ضلع اعتقادی، انقلابی و مردمی شکل می‌گیرد که حوزه اعتقادی یعنی حسن‌ظن به وعده‌های حق پروردگار و تبعیت از اولیا و امام عصر، انقلابیگری بر پایه رسالت‌محوری و انجام تکلیف در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها و تبعیت از امام به دور از محافظه‌کاری و سیاسی و مردمی نیز همراهی، همدلی و خدمت‌رسانی خالصانه و بی‌منت به آنهاست.

وی تاکید کرد: هوشمندی ملت ایران از هر قوم و حزب، نیروهای مسلح کارآمد و قوی و وجود رهبری هوشمند و مدبر باعث شده که دشمن جرأت حمله نظامی به ایران را نداشته باشد؛ هر چند دشمن در نبرد خود به دنبال تصرف قلب، ذهن، افکار و تصرف شجاعت مردم ایران است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج‌ با بیان اینکه جوانان و نوجوانان سرمایه‌های اصلی این مملکت هستند و رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم انقلاب بارها مطالبی را خطاب به جوانان و نوجوانان بیان کرده‌اند، گفت: در مقابل دشمنان نیز حساب ویژه‌ای بر روی جوانان و نوجوانان ایرانی برای رسیدن به اهداف شوم خود باز کرده‌اند.

سردار معروفی ادامه داد: در ۲۰ سال اخیر شعارهای سال توسط مقام معظم رهبری بر پایه اقتصاد، معیشت، کارآفرینی و تولید نامگذاری شده ‌که اگر آن شعارها به درستی عملیاتی می‌شد الان وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور اینگونه نبود و به رشد و تعالی می‌رسید.

وی گفت: بسیج نیروی نظامی نیست بلکه یک آرمان برگرفته از نهضت عاشوراست که با این تفکر، ایران اسلامی در برابر دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کرده و به عنوان یک ‌ملت عاشورایی در تاریخ ماندگار مانده است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج ‌افزود: ما باید با امام‌شناسی به دشمن‌شناسی برسیم و برای جلوگیری از آسیب در مقابل هجمه‌های مسموم دشمن، به فرمان امام عمل کنیم چرا که دشمن بر روی جوانان و نوجوانان ما کار کرده است.

وی افزود: ما اکنون در جنگ نرمی سخت‌تر از نبرد دفاع مقدس هستیم و در جبهه فضای مجازی، سربازان جبهه نرم باید هوشمندانه و مدبرانه در برابر حمله‌های دشمنان مقابله کنند تا نسل جدید مرعوب هجمه‌های دشمنان نشوند.

معروفی با اشاره به اینکه بسیج به دنبال ارائه راهکار و خدمات‌رسانی به مردم بدون موازی‌کاری با دستگاه‌هاست، اظهار داشت: باید با همکاری نیروی بسیج و دستگاه‌های مختلف اولویت‌ها و نیازهای استان احصا و در قالب برنامه‌های کوتاه، میان و بلندمدت با همکاری بسیج، دستگاه‌ها و مردم اجرایی شود.

سردار معروفی ادامه داد: دشمن در برابر انقلاب اسلامی همواره پوسیده و تکراری بوده و در فتنه ۸۸ تلاش گسترده‌ای در جلب خواص و عامه مردم داشت اما در مقابل سکوت خواص، مردم با بصیرت و زمان‌شناس با طی طریق مسیر درست، فریب دشمنان را نخوردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید