تجلیل بچه مسجدی های کانون امام علی (ع)جیرفت از بسیجیان نمونه


تجلیل بچه مسجدی های کانون امام علی (ع)جیرفت از بسیجیان نمونه

یونس میجانی گفت: شامگاه امشب به مناسبت هفته بسیج، از بسیجیان نمونه مسجد امام علی (ع) شهر جیرفت تجلیل شد.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: شامگاه امشب به مناسبت هفته بسیج، از بسیجیان نمونه مسجد امام علی (ع) تجلیل شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: با حضور امام جماعت مسجد، رئیس دفتر نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و هیئت امنای مسجد امام علی (ع) از ۱۳ بسیجی نمونه سال تجلیل شد.

وی با اشاره به تعامل خوب و سازنده پایگاه بسیج با کانون امام علی (ع)، بیان کرد: این بسیجیان در طول سال در اجرای برنامه های مناسبتی، فرهنگی، هنری و با ما همکاری داشته اند، که هفته بسیج فرصتی شد تا از آنها تجلیل کنیم.

میجانی ابراز کرد: در این مراسم، لوح تقدیر با امضای فرمانده سپاه شهرستان، یک جلد کلام الله مجید، سجاده و مهر تقدیم بسیجیان نمونه مسجد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای این بسیجیان، عنوان کرد: هدف از اجرای این ویژه برنامه، قدردانی از زحمات این عزیزان و همچنین معرفی الگوهای نمونه در اخلاق، رفتار و منش به نوجوانان محله مسجد بود.

وی در خاتمه یادآور شد: مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه به همت کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) و با همکاری پایگاه مقاومت امام علی (ع) برگزار شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی