بازیکنان ایران دیر به خودشان آمدند


بازیکنان ایران دیر به خودشان آمدند

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که بازیکنان برابر آمریکا دیر به خودشان آمدند گفت: تیم ملی فقط در دقایق پایانی خوب کار کرد که این برای پیروز شدن کافی نبود.

به گزارش مشرق، یدالله اکبری در خصوص حذف ایران از جام جهانی گفت: در شبی که می‌توانستیم با شکستی که ولز از انگلیس خورده بود با یک تساوی به مرحله بعد برویم این اتفاق رخ نداد و با تک گلی که از آمریکا دریافت کردیم نتوانستیم راهی مرحله بعدی شویم.

وی افزود: ۱۰ دقیقه پایانی فوق العاده بودیم و کاش می‌شد همه دقایق مثل همین ۱۰ دقیقه بود. بازیکنان ما دیر به خودشان آمدند. باید فشار بیشتری بر حریف می‌آوردند اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد و با جام وداع کردیم.

کارشناس فوتبال در مورد تیم ملی آمریکا هم گفت: میانگین سنی این تیم پایین‌تر از ما بود. بازیکنانی داشتند که در تیم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنند و همین جوانی باعث شد تا با سرعت بیشتری بازی کنند و بازی را از ما ببرند. ما بعد از گلی که آمریکا زد باید توان بیشتری می‌گذاشتیم و از موقعیت‌های به دست آمده بهتر استفاده می‌کردیم اما این اتفاق رخ نداد و نتوانستیم حتی به تساوی دست پیدا کرده و به مرحله بعد صعود کنیم.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال همین است. یک روز ولز را بردیم و بسیار خوشحال بودیم. اما این بار نتوانستیم مردم را خوشحال کنیم. البته همه تلاش کردند تا این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم اما حرفه‌ای تر بودن حریف باعث شد ناکام بمانیم و با جام وداع کنیم.

منبع: مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق