رامین رضاییان اشک امریکایی‌ها را درآورد(عکس)


رامین رضاییان اشک امریکایی‌ها را درآورد(عکس)

حذف تلخ تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی قطر تا مدت‌ها در اذهان دوست‌داران تیم ملی باقی خواهد ماند.

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در نزدیک‌ترین حالت ممکن به مرحله حذفی در ادوار حضورش در جام جهانی، به شکلی غیرمنتظره از صعود به جمع شانزده تیم پایانی باز ماند تا لذت تماشای بازی تیم ملی برابر هلند نصیب هواداران نشود.

این باخت تلخ اما برای بازیکنان هم بسیار سخت بود. انتشار تصاویری از اشک‌های ناراحت‌کننده ملی‌پوشان نشان از همین موضوع داشت که از بازیکنان ثابت تا ذخیره همه و همه به خاطر رنگ باختن رویای صعود، شب دشواری را روی چمن و صندلی‌های نیمکت ورزشگاه الثمامه تجربه کردند.

در این بین، رامین رضاییان هم به مانند سایر ملی‌پوشان کنترل احساساتش را از دست داد و برای دقایق بسیاری درون زمین مانده بود و به پهنای صورت اشک می‌ریخت به طوری که از سرمربی تا بازیکنان تیم ملی امریکا به او دلداری دادند. در ادامه تصاویری از برخورد اعضای تیم امریکا با مدافع راست تیم ملی را می‌بینید؛

رامین رضاییان اشک امریکایی‌ها را درآورد(عکس)گرگ برهالتر، سرمربی تیم امریکا که در نشست پیش از بازی برابر ایران هم بابت رفتار فدراسیون فوتبال کشورش عذرخواهی کرده بود، بعد از بازی این‌چنین به سراغ رامین رضاییان رفت و به او دلداری داد.
رامین رضاییان اشک امریکایی‌ها را درآورد(عکس)آنتونی رابینسون، مدافع چپ امریکا در بازی شب گذشته که بارها با رامین در دوئل‌های زمینی و هوایی از دقیقه یک تا صد مسابقه تنه به تنه شد، در انتهای بازی به سراغ او رفت و تا کمی از غم شکننده رضاییان کم کند.
رامین رضاییان اشک امریکایی‌ها را درآورد(عکس)تیم ریم، مدافع باتجربه و مسن‌ترین بازیکن تیم ملی امریکا هم به سادگی از کنار رامین نگذشت و سعی کرد مدافع تیم ملی ایران را از جایش بلند کند.
رامین رضاییان اشک امریکایی‌ها را درآورد(عکس)اما احتمالا جالب‌ترین ارتباطی که بین بازیکنان امریکایی با رامین برقرار شد، به برخورد سارجنت با رضاییان برمی‌گردد. مهاجم 22 ساله امریکایی که به شدت از آلام گذشته بر رامین رضاییان متاثر شده بود، دچار بغض شد و برای ثانیه‌هایی مدافع تیم ملی ایران را در آغوش گرفت.
رامین رضاییان اشک امریکایی‌ها را درآورد(عکس)رامین که یکی از بهترین بازیکنان ایران در جام جهانی قطر بود، حالا باید با خداحافظی از این تورنمنت، به فکر درخشش در جام ملت‌های آسیا باشد. جایی که یک سال دیگر به استادیوم‌های قطر برمی‌گردد تا این بار آخرین شانس خودش را برای قهرمانی در آسیا امتحان کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج