ساعت مردانه چه برندی خوبه؟


هنگام خرید ساعت که می‌رسد، با ساعت‌های گوناگونی مواجه می‌شوید که هر کدام ویژگی خاصی دارند. این قضیه ممکن است گیجتان کند و سردرگم شوید. در این مواقع، شاید بپرسید ساعت مردانه چه برندی خوبه؟ ساعت‌های ژاپنی به کیفیت و دوام بالا معروف‌اند و قیمت نسبتاً...

ساعت مردانه چه برندی خوبه؟

هنگام خرید ساعت که می‌رسد، با ساعت‌های گوناگونی مواجه می‌شوید که هر کدام ویژگی خاصی دارند. این قضیه ممکن است گیجتان کند و سردرگم شوید. در این مواقع، شاید بپرسید ساعت مردانه چه برندی خوبه؟ ساعت‌های ژاپنی به کیفیت و دوام بالا معروف‌اند و قیمت نسبتاً مناسبی دارند. به همین دلیل، در ادامه از میان برندهای ساعت ژاپنی، سه مارک معروف و باکیفیت ساعت مردانه را معرفی می‌کنیم. بعد از این، انتخاب با شما و بودجه‎‌تان است.

ساعت سیکو؛ ساعت مچی مردانه لاکچری

سیکو از آن ساعت‌های قدیمی به شمار می‌رود که همیشه سعی کرده است در نوآوری، حرف اول را بزند. سیکو یکی از معدود برندهایی است که صفر تا صد کار را برعهده گرفته و همه قطعات محصول را در کشور خود تولید می‌کند. به جز مدل کلاسیک عقربه‌ای، سیکو ساعت‌های مدرن دیجیتالی نیز تولید می‌کند. در یک کلام، ساعت سیکو نمونه ژاپنی بهترین ساعت‌ مچی مردانه سوئیسی است که با این کیفیت، در قیمت ساعت مچی مردانه حرف اول را می‌زند.

ساعت مردانه چه برندی خوبه؟

معروف‌ترین مدل‌های ساعت سیکو؛ لوکس ترین برند ساعت

برند سیکو موتورهای قدرتمندی دارد که در دنیا حرف اول را می‌زند. ساعت سیکو از دل و جان مایه می‌گذارد و تا ۷۲ ساعت شارژ را در خود نگه می‌دارد، حتی اگر مدام با ساعت کار کنید؛ بیایید نگاهی به معروف‌ترین مدل‌های ساعت سیکو بیندازیم.

  • ساعت سیکو ۵: محبو‌ب‌ترین مدل سیکو، سیکو ۵ است که فروش بسیار بالایی دارد. این ساعت مکانیکی، قیمت مناسبی دارد؛ ولی به اندازه ساعت‌های سوئیسی لوکس قدرتمند عمل می‌کند. علاوه بر این، ساعت سیکو ۵ در برابر آب و رطوبت مقاوم است و به همین راحتی‌ها خراب نمی‌شود.
  • سیکو پریمیر: اگر عاشق ظاهر کلاسیک هستید، این ساعت با استفاده از مدرن‌ترین فناوری جهان برای شما طراحی شده است. یعنی هم ظرافت و ظاهر شیک ساعت‌های کلاسیک را دارد و هم از امکانات ساعت‎های مدرن برخوردار است.
  • سیکو کرنوگراف: مشخصه اصلی سیکو کرنوگراف، دقیق بودن است. این ساعت به حدی دقیق است که ورزشکاران برای ثبت رکورد و فعالیت‌های ورزشی خود از آن استفاده می‌کنند. در واقع، ساعت کرنوگراف، مدل عقربه‌ای ساعت‌های دیجیتال است که تایمر فوق‌العاده قدرتمند و دقیقی دارد.
  • سیکو ولاتورا: این مدل ساعت برای قایقرانان طراحی شده و مشخص است که یک ویژگی بارز دارد: صددرصد ضد آب. این ساعت را می‌توانید روی مچتان ببندید و دل به دریا بزنید! موتور بسیار قدرتمند و کیفیت ساخت فوق‌العاده، قیمت ساعت سیکو ولاتورا را کمی بالا برده است.

یادتان باشد که سیکو یکی از برندهایی است که در مقایسه با قیمت انواع ساعت مچی زنانه، ساعت‌های مردانه بسیار خوش‌قیمتی تولید می‌کند. برای دیدن مدل‌های گفته‌شده، سری به وبسایت واچ مارکت بزنید.

ساعت کاسیو؛ بهترین ساعت مچی مردانه با قیمت مناسب

ساعت کاسیو از آن دسته ساعت‎هایی است که حسابی دستتان را در خرید باز می‌گذارد. مدل‌های متنوع و رنج قیمت متفاوت ارزان و گران، این برند ساعت ژاپنی را خاص کرده است. ساعت‌های ساده و کلاسیک، مدل دیجیتال و جوان‌پسند و هزاران مدل دیگر با قیمت‌های مختلف، چیزی نیست که در هر برندی آن را پیدا کنید. اگر عاشق امکانات ویژه ساعت‌های مدرن هستید، کاسیو برای شما هم ساعت تولید کرده است. برای مثال در برخی از مدل‌ها، ساعت مچی به گوشی وصل می‌شود. علاوه‌بر این، صفحه بعضی از ساعت‌های کاسیو شب‌نماست و تاریخ‌شمار و کرنوگراف دارد.

اگر اهل طبیعت‌گردی و کمپ کردن هستید، ساعت کاسیو به شما می‌گوید که جزرومد دریا چگونه است یا چه زمانی بهتر است به ماهی‌گیری بروید. بندهای باکیفیت فلزی یا رزین، شیشه یاقوت کبود و کیفیت بدنه، نشان می‌دهد که ساعت کاسیو مرد روزهای سخت است. برای خرید ساعت کاسیو اصل می‌توانید روی فروشگاه اینترنتی واچ مارکت حساب باز کنید.

ساعت مردانه چه برندی خوبه؟

آشنایی با مدل‌های مختلف کاسیو برای خرید بهترین ساعت مچی مردانه

ساعت کاسیو مدل‌های متنوعی دارد که هر کدام از ساعت‌های این برند ویژگی‌ها و ظاهر منحصربه‌فرد خود را دارند. در ادامه معروف‌ترین مدل‌های این ساعت را با هم بررسی می‌کنیم.

  • جی شاک: معروف‌ترین زیرمجموعه ساعت کاسیو، جی شاک است. جی شاک به‌عنوان مقاوم‌ترین ساعت دنیا در کتاب رکورد گینس ثبت شده است. دلیل ثبت این رکورد را می‌توان ضدآب (مقاوم در برابر ۶۰ تا ۸۰ متر عمق آب)، ضدخش و ضدضربه بودن آن دانست.
  • کاسیو ادیفایس: این ساعت مردانه‌ترین مدل کاسیو به شمار می‌رود. کاسیو ادیفایس ویژه عاشقان تکنولوژی و ساعت‌های مجهز ساخته شده است. برخی از مدل‌های ساعت کاسیو ادیفایس به گوشی وصل می‌شوند و کرنوگراف دارند. علاوه‌بر این، می‌توانید ساعت ۴۹ کشور در دنیا را ببینید و با سیگنال رادیویی، به‌صورت اتوماتیک ساعتتان تنظیم می‌شود. در برخی مدل‌ها، امکان شارژ ساعت با نور خورشید نیز وجود دارد.

باید بدانید که مدل‌های ساعت کاسیو، به این موارد محدود نمی‌شود. برای دیدن تنوع بی‌نظیر مدل‌های ساعت کاسیو به واچ مارکت سری بزنید. مطمئن باشید که قیمت‌های مناسب و ضمانت اصل بودن کالا، از خرید پشیمانتان نمی‌کند.

ساعت اورینت؛ یکی از پرچم‌داران ساعت های مارک مردانه

موتور اتوماتیک ساعت اورینت زبانزد عام و خاص است. البته اورینت خود را به ساعت‌های اتوماتیک محدود نکرده است و یکی از بهترین مدل‌های کوارتز و سولار را نیز به بازار عرضه می‌کند. برند اورینت برای کلیه سلیقه‌ها ساعت تولید می‌کند و همه محصولات اورینت را می‌توان در سه دسته کلی کلاسیک، مدرن و اسپرت جای داد. اورینت هم مانند سیکو، صفر تا صد کار را بر عهده گرفته است و همه قطعات این ساعت دوست‌داشتنی در کارخانه اورینت تولید می‌شوند. موتور ساعت‎های اورینت بسیار قوی است.

ساعت مردانه چه برندی خوبه؟

خرید بهترین ساعت مردانه از واچ مارکت

در این مقاله سعی کردیم سه برند معروف و مطرح ژاپنی را با هم بررسی کنیم؛ اما در واقع، بی‌انصافی است اگر فقط یکی از این ساعت‌ها را به عنوان بهترین برند ساعت در نظر بگیریم. کیفیت و مقاومت بالا، مشخصه اصلی برندهای اورینت، کاسیو و سیکو است. پس بیایید این سوال را که ساعت مردانه چه برندی خوبه، جور دیگری پاسخ دهیم؛ اجازه دهید سلیقه شما تصمیم نهایی را بگیرد. فقط یادتان باشد که حتماً ساعت اصل بخرید. واچ مارکت با ضمانت صددرصد، کمکتان می‌کند تا ساعت‌های برند معروف مردانه را بخرید. اگر سوالی دارید کافی است به سایت watchmarket.shop سری بزنید یا با شماره ۰۹۱۲۹۲۲۱۰۱۲ تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو