تصاویر مدل واقعی شیائومی 13 پرو پیش‌از رونمایی رسمی فاش شد


تصاویر مدل واقعی شیائومی 13 پرو پیش‌از رونمایی رسمی فاش شد

درحالی‌که شیائومی خود را برای مراسم ۱۰ آذر و معرفی سری شیائومی ۱۳ آماده می‌کند، اکنون تصاویر واقعی از مدل پرو این گوشی‌ها دردسترس قرار گرفته است که با رندرهای قبلی مطابقت دارند.

شیائومی در رویداد یکم دسامبر (۱۰ آذر ۱۴۰۱) رسماً از پرچم‌داران جدید خود یعنی سری شیائومی ۱۳ در چین رونمایی خواهد کرد. پیش‌از این شاهد انتشار خبرهای مختلفی درمورد این گوشی‌ها بودیم و اکنون تصاویری از مدل پرو این محصولات در دنیای واقعی منتشر شده است که ظاهر نهایی آن را نشان می‌دهند.

ابیشک یاداو، افشاگر نام‌آشنای خبرهای فناوری، تصاویر واقعی شیائومی ۱۳ پرو را به‌اشتراک گذاشته است؛ تصاویری که رندرهای قبلی منتشرشده از این دستگاه را تأیید می‌کنند. این دستگاه احتمالاً در سه‌رنگ سبز، سفید و آبی عرضه خواهند شد. این افشاگر همچنین تصاویری از بدنه‌ی پشتی گوشی مذکور منتشر کرده است که طراحی آن را به‌طور کامل نشان می‌دهند. ظاهراً بدنه‌ی پشتی این دستگاه منحنی و ماژول مربعی‌شکل دوربین در گوشه‌ی سمت‌چپ بالای آن تعبیه شده است. براساس این عکس‌ها به‌نظر می‌رسد قاب پشتی گوشی با لایه‌ای از جنس شیشه، پوشانده شده است.

تصاویر مدل واقعی شیائومی 13 پرو پیش‌از رونمایی رسمی فاش شد

تصاویر مربوط به پنل جلویی شیائومی ۱۳ پرو نیز نشان‌دهنده‌ی نمایشگری با لبه‌های خمیده و حاشیه‌های بسیار باریک است. بریدگی پانچ‌هول نیز در بخش مرکزی بالای این صفحه‌نمایش قرار داده شده و دوربین سلفی را در خود جا داده است. تصاویر پنل جلویی این دستگاه استفاده از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 را تأیید می‌کنند. به گزارش Gizmochina، قدرتمندترین هسته‌ی این پردازنده با فرکانس ۳٫۱۹ گیگاهرتز کار خواهد کرد و درکنار آن شاهد رم ۸ گیگابایتی و همچنین ۵ گیگابایت رم مجازی خواهیم بود. این محصول به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط‌کاربری MIUI 14 عرضه خواهند شد. تصویر زاویه‌ی جانبی این گوشی نیز نشان می‌دهد دوربین آن از بدنه‌ی پشتی بیرون‌زدگی دارد.

مشخصات شیائومی ۱۳ پرو

تصاویر مدل واقعی شیائومی 13 پرو پیش‌از رونمایی رسمی فاش شد

براساس اطلاعات فاش‌شده، شیائومی ۱۳ پرو از صفحه‌نمایش ۶٫۷۳ اینچی AMOLED E6 خمیده با وضوح 2K، نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز و سیستم کاهش نور PWM 1920 بهره خواهد برد. گفته می‌شود حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۱۹۰۰ نیت می‌رسد.

در دل شیائومی ۱۳ پرو شاهد سیستم-روی-چیپ (SoC) قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 خواهیم بود که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۴۸۲۰ میلی آمپرساعتی تعبیه‌شده در دستگاه به‌دست می‌آورد. این محصول همچنین از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات، شارژ بی‌سیم سریع ۵۰ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.

شیائومی ۱۳ پرو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX989 سونی، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر JN1 سامسونگ و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر JN1 سامسونگ مجهز خواهد بود.

مدل پرو پرچم‌دار بعدی شیائومی همچنین از قابلیت‌های دیگری مثل حسگر مادون‌قرمز، موتور خطی محور X، تراشه‌ی NFC و گواهی IP68 بهره خواهد برد. وزن این دستگاه ۲۲۹ گرم (مدل مجهز به بدنه‌ی پشتی چرمی ۲۱۰ گرم) و ضخامت آن ۸٫۳۸ میلی‌متر (مدل مجهز به بدنه‌ی پشتی چرمی ۸٫۷ میلی‌متر) اعلام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق