10 استایل پاییزه برای آقایان شیک پوش + عکس


10 استایل پاییزه برای آقایان شیک پوش + عکس

یک استایل کاربردی و در عین حال جذاب برای روزهای سرد باید چه خصوصیاتی را داشته باشد؟ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های استایل‌های کاربردی پاییزی و زمستانی لایه‌لایه بودن آیتم‌هاست.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ استایل پاییزه برای آقایان یکی از دغدغه ها در فصل سرما است . در طول روز هوا گاهی سردتر و گاهی گرم‌تر است بنابراین بهتر است استایلتان لایه لایه باشد؛ همچنین لباس‌های شما باید به شکلی باشد که در وسایل نقلیه‌، محل کار‌، مغازه و‌… لباس‌های رویی‌تان را دربیاورید تا عرق نکنید. جنس لباس‌ها هم خیلی مهم است. انواع آیتم‌های بافت، کاپشن‌های حجیم، لباس‌های پشمی برای فصل‌های سرد سال مناسب‌ترین آیتم‌ها برای استایل زمستانی و پاییزی مردانه هستند.

در این مقاله ۱۰ ست کاربردی و جذاب برای استایل پاییزه برای آقایان در روزهای سرد سال را با یکدیگر مرور خواهیم کرد. بررسی این ست‌ها به شما کمک می‌کند آیتم‌های جدیدی را که برای روزهای سرد سال احتیاج دارید را خریداری کنید و یا با استفاده از آیتم‌های موجود در کمدهای پاییزه و زمستانه‌تان بتوانید برای موقعیت‌های مختلف ست‌های جذاب و دوست‌داشتنی بسازید. با ما همراه باشید.

۱. استایل کژوال مردانه با هودی و کت پشمی

10 استایل پاییزه برای آقایان شیک پوش + عکس

این استایل پاییزه برای آقایان شیک پوش و نسبتا جوان توصیه می شود. هودی یکی از آیتم‌هایی است که باید در کمد‌تان داشته باشید و با آن استایل‌های جذاب پاییزی و زمستانی بسازید. هودی‌ها را با انواع جلیقه‌ها و کت‌های پاییزی و زمستانی می‌توانید ست کنید و یک استایل مردانه جذاب برای خودتان بسازید. در این ست جذاب کژوال یک هودی قرمز آلبالویی از برند دیجی استایل بیسیک انتخاب کرده‌ایم که با یک کت پشمی چهارخانه از برند پاتن جامه ست می‌شود. کت‌های پشمی چهارخانه استایل شما را شاداب‌تر کرده و با طرح‌های جذاب و رنگارنگ‌شان پالت رنگی زمستانی‌تان را تکمیل می‌کنند.

یکی دیگر از آیتم‌های استایل پاییزه برای آقایان زمستانی و پاییزی جذاب چه برای خانم‌ها و چه برای آقایان نیم‌بوت‌ها هستند؛ این آیتم های کاربردی در روزهای سرد بارانی و برفی پاهایتان را گرم نگه می‌دارند. در این ست جذاب کژوال هم یک نیم‌بوت جیر خردلی از برند برتونیکس انتخاب کرده‌ایم که پالت رنگی‌مان را جذاب‌تر می‌کند.

برای این ااستایل پاییزه برای آقایان کژوال در روزهای سرد سال شلوارهای کتان و جین کلفت بهترین انتخاب‌ها هستند و انتخاب ما یک شلوار جین از برند آر ان اس به رنگ آبیست. در انتها یک کلاه بافتنی به رنگ بژ این ست کژوال مردانه را تکمیل می‌کند.

۲. ست اسپرت برای روزهای سرد سال با ترکیب طوسی و رنگ‌های گرم

10 استایل پاییزه برای آقایان شیک پوش + عکس

این که چه گروه‌های رنگی را برای استایل پاییزه برای آقایان در روزهای زمستانی و پاییزی‌تان انتخاب کنید کاملا به سلیقه‌ی شما بستگی دارد، اما یکی از بهترین پیشنهاد‌ها برای فصل‌های سرد ترکیب گروه‌های رنگی گرم مانند قرمز، نارنجی و آجری با رنگ‌های خنثی است. در این ست اسپرت به سراغ یکی از آیتم‌هایی رفته‌ایم که در استایل اسپرت مردانه جایگاه ویژه‌ای دارند؛ کاپشن‌های پافر. پافرها کاپشن‌های حجیمی هستند که هم در برابر سرما از شما محافظت می‌کنند هم در استایل‌های اسپرت و کژوال می‌توانند ست‌های جذابی برایتان بسازند.

در این استایل پاییزه برای آقایان دوست‌داشتنی یک کاپشن پافر به رنگ طوسی از برند لیورجی انتخاب کرده‌ایم که با یک شلوار جین با همین تم رنگی و از برند کوی تکمیل می‌شود. برای زیر کاپشن یک سویشرت آجری روشن از برند بادی اسپینر انتخاب کرده‌ایم. رنگ آجری یکی از برازنده‌ترین رنگ‌ها برای فصل زمستان و پاییز است که در کنار تناژهای رنگی طوسی و دودی یا خاکستری جلوه‌ای بسیار درخشان و چشم‌نواز دارد.

برای این استایل پاییزه برای آقایان انتخابمان برای کفش یک کتانی ساق‌دار و بسیار زیبای دست‌دوز از برند چرم کرمانی است که هم برای روزهای سرد مناسب است و هم هماهنگی بسیار مناسبی هم با پالت رنگی انتخابی ما دارد. در زمستان کلاه‌های بافتنی را هم فراموش نکنید؛ اکسسوری‌هایی که هم باعث می‌شوند سرما نخورید و هم این که اگر درست انتخاب شوند می‌توانند استایل‌تان را جذاب‌تر کنند. در این ست دوست‌داشتنی و گرم یه کلاه بافتنی لئونی به رنگ بژ انتخاب ماست.

۳. استایل کژوال اسمارت با کت چرم

10 استایل پاییزه برای آقایان شیک پوش + عکس

کت‌های چرم موجود در بازار معمولا در گروه‌های رنگی قهوه‌ای و مشکی قراردارند و در این ست کژوال اسمارت هم به سراغ یک کت چرم طبیعی از برند شیفر رفته‌ایم. اگر شما هم یک کت چرمی قهوه‌ای در کمدتان دارید بهترین گروه‌های رنگی برای ست کردن با این آیتم‌ها گروه‌های رنگی کرم، بژ، سبز و خردلی است. در این استایل پاییزه برای آقایان انتخاب ما یک سوییشرت طرح‌دار ملانژ باجنس کتان از برند بادی اسپینر است.

استایل پاییزه برای آقایان پلیورها و سوییشرت‌های جلو بسته در کنار کت‌های چرمی می‌توانند گزینه‌های جذابی برای استایل کژوال اسمارت زمستانی و پاییزی باشند. با توجه به نوع آیتم‌ها بهترین گزینه‌ها برای شلوار در این ست کژوال اسمارت مردانه شلوارهای جین و کتان هستند که با توجه به پالت رنگی انتخابی‌مان یک شلوار کتان کرم رنگ انتخاب ماست.

یکی از ویژگی‌های استایل کژوال اسمارت این است که آیتم‌های انتخابی در این استایل باید هم برای موقعیت‌های نیمه‌رسمی و هم برای موقعیت‌های کژوال مناسب باشند به همین جهت یک نیم‌بوت چرم بسیار خوش دوخت و شیک به رنگ قهوه ای از برند کروماکی انتخاب ما برای این ست کژوال اسمارت زمستانی است.

پیشنهاد دیگر برای استایل پاییزه برای آقایان این است که در نهایت یک اکسسوری جذاب زمستانه هم که می‌توانیم به این ست مردانه کژوال اسمارت اضافه کنیم؛ یک دستکش نیمه از جنس چرم طبیعی به رنگ قهوه‌ای عسلی که هم به لحاظ نوع آیتم هم از نظر رنگ می‌تواند این استایل دوست‌داشتنی زمستانه را تکمیل کند.

۴. استایل زمستانی اسپرت مردانه با ترکیب رنگی سبز و بژ

10 استایل پاییزه برای آقایان شیک پوش + عکس

یکی از پرطرفدارترین استایل پاییزه برای آقایان ترکیب گروه رنگی سبز و بژ برای هر فصلی یکی از زیباترین ترکیب‌های رنگی است؛ در این استایل زمستانی مردانه هم به سراغ همین پالت رنگی رفته‌ایم. یک کاپشن پافر با طرح ارتشی از برند لیورجی و یک پلیور بافت از برند آر ان اس به رنگ بژ انتخاب‌های اصلی ما برای این ست اسپرت است.

برای شلوار به سراغ یک شلوار کتان به رنگ سبز زیتونی تیره از برند آر ان اس رفته‌ایم و یک نیم‌بوت چرمی به رنگ سبز تیره از برند کروماکی هم دیگر انتخاب ما برای این ست زمستانی یا پاییزیست. در این ست اسپرت و جذاب به جای شلوار کتان از شلوارهای جین با تناژهای رنگی طوسی و آبی کمرنگ هم ‌می‌توانید استفاده کنید.

در نهایت یک کلاه لئونی مخمل کبریتی به رنگ سبز زیتونی و یک شال گردن بافتنی به رنگ بژ با تکمیل پالت رنگی این ست دوست‌داشتنی را تکمیل می‌کنند.به شما توصیه میکنم این استایل پاییزه برای آقایان را امتحان کنید.

۵. استایل شیک زمستانی با پالتوی مردانه

10 استایل پاییزه برای آقایان شیک پوش + عکس

لایه‌بندی سه‌لایه لباس‌ها یکی از استایل پاییزه برای آقایان ست‌های پاییزه و زمستانه به شمار می‌رود. در این نوع لایه‌بندی لباس‌هایتان به سه لایه‌ی بیس، میانی و بیرونی تقسیم‌بندی می‌شود. برای لایه‌ی بیس، تی‌شرت‌ها و پیراهن‌های پنبه‌ای یک گزینه‌ی بی‌عیب و نقص محسوب می‌شوند. برای لایه‌ی میانی می‌توانید به سراغ جلیقه‌ها، ژاکت‌ها و یا پلیورهای تریکو، نخی یا بافتنی بروید. برای لایه‌ی بیرونی می‌توانید یک بارانی یا ترنچ کت، بلیرز، کت چرمی، ژاکت جین، سوییشرت بروید و یا یک پالتو و کاپشن را انتخاب کنید.

در این استایل پاییزه برای آقایان شیک زمستانه به سراغ یک استایل سه‌لایه با یک پالت رنگی زیبا رفته‌ایم‌؛ ترکیب رنگی بادمجانی، ارغوانی و سرمه‌ای. یک پیراهن پشمی چهارخانه، یک پلیور نازک بادمجانی و یک پالتوی شیک به رنگ سرمه‌ای سه لایه اصلی این ست شیک مردانه را تشکیل می‌دهند و برای شلوار هم به سراغ یک شلوار پارچه‌ای پشمی به رنگ سرمه‌ای از برند پاتن جامه رفته‌ایم که برای فصل سرما هم مناسب باشد.

برای این استایل پاییزه برای آقایان یک نیم‌بوت سرمه‌ای جیر با توجه به نوع استایل و البته پالت رنگی می‌تواند فوق‌العاده باشد و در نهایت یک شال گردن راه راه سرمه‌ای طرح‌دار و یک دستکش چرمی، به رنگ قهوه‌ای سوخته به عنوان اکسسوری‌های زمستانی می‌توانند این استایل زمستانه شیک مردانه را تکمیل کنند.

۶. استایل شیک مونوکروم برای روزهای سرد سال

10 استایل پاییزه برای آقایان شیک پوش + عکس

در این استایل پاییزه برای آقایان شیک پاییزی به سراغ استایل مونوکروم با پالت رنگی طوسی، سفید و خاکستری رفته ایم. استایل مونوکروم استایلی است که تمامی آیتم‌های آن استایل از یک گروه رنگی انتخاب می‌شوند.

در این ست شیک و مونوکروم مردانه برای لایه‌ی بیس یک پیراهن پنبه‌ای راه راه از برند ال‌سی من را برگزیده‌ایم. برای لایه‌ی میانی به سراغ یک ژیله بافت خاکستری از برند البسکو رفته‌ایم و در نهایت برای لایه بیرونی یک پالتوی شیک خاکستری از برند دنیل دمیرچی انتخاب ماست. در استایل های رسمی و شیک باید شلوارهای پارچه‌ای را انتخاب کنید؛ بنابراین یک شلوار پارچه‌ای خاکستری تیره از برند پاتن جامه را انتخاب کرده‌ایم.

در انتها پیشنهاد ما برای استایل پاییزه برای آقایان یک نیم‌بوت چرم طبیعی به رنگ طوسی روشن،یک شال گردن راه راه خاکستری،یک کلاه فلت کپ و یک جفت دستکش چرمی این ست شیک مردانه را تکمیل می‌کنند. در استایل‌های زمستانی و پاییزی مردانه از معجزه اکسسوری‌هایی مانند کلاه، شال گردن و دستکش غافل نشوید. این آیتم‌ها می‌توانند جلوه پاییزی و زمستانی استایل‌تان را بیشتر کنند.

۷. استایل زمستانی مردانه با ترکیب صورتی و جین

10 استایل پاییزه برای آقایان شیک پوش + عکس

یکی از تصورات اشتباهی که در جهان مد و فشن وجود دارد این است که رنگ صورتی مناسب آقایان نیست. در حالی که در مد روز جهان بسیاری از این کلیشه‌های تاریخ گذشته برطرف شده است و ترگیب رنگی صورتی و طوسی یا آبی امروزه یکی از ترکیب های جذاب در دنیای مد است چه برای آقایان و چه برای خانم‌ها.

در این ست اسپرت و خوش‌رنگ زمستانی به سراغ این ترکیب رنگی دوست‌داشتنی رفته‌ایم و یک هودی پنبه‌ای به رنگ صورتی روشن از برند باینت را با یک ژاکت جین خزدار و گرم از برند پول اند بیر ترکیب کرده‌ایم. یک شلوار جین روشن از برند بادی اسپینر، یک کتانی ساقدار جیر طوسی روشن از برند کروماکی همراه با یک کلاه بافتنی زمستانه به همین رنگ این ست اسپرت را تکمیل می‌کنند.

۸. یک استایل کژوال و مینیمال مردانه با ترکیب سیاه و سفید

10 استایل پاییزه برای آقایان شیک پوش + عکس

یکی از ساده‌ترین ترکیب‌های رنگی برای ست کردن در استایل‌های مختلف ترکیب رنگی سیاه و سفید است؛ ترکیبی هماهنگ که می‌تواند در عین سادگی بسیار شیک و چشم‌نواز باشد. برای ساختن یک استایل سفید و مشکی لازم نیست استایلیست باشید یا اصول رنگ‌ها را بدانید و همین دلیل باعث شده تا این استایل مورد علاقه‌ی تمام اقشار قرار بگیرد.

در این ست زمستانه مینیمال سیاه و سفید آیتم های اصلی ما یک سوییشرت راه راه سیاه و سفید از برند زی‌سا و یک کاپشن خلبانی سیاه رنگ از برند آر ان اس است که با یک نیم‌بوت چرمی ارتشی و یک شلوار جین ذغالی تکمیل می‌شود. در ماه‌های سرد سال در استایل‌های خیابانی یک کلاه برت فرانسوی هم می‌تواند جایگاه جذابی داشته باشد! آن را به استایل کژوال پاییزی و زمستانی‌تان اضافه کنید.

۹. استایل زمستانی مردانه با کاپشن اسپرت و بلوز یقه اسکی

10 استایل پاییزه برای آقایان شیک پوش + عکس

اگر به استایل اسپرت علاقه‌مندید آپشن‌های متعددی در فصل‌های سرد سال خواهید داشت. از کاپشن‌های اسپرت پاییزه و زمستانه گرفته تا انواع هودی‌ها و سویشرت‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف. برای این ست کاربردی مردانه یک کاپشن اسپرت طرحدار و جذاب با جنس الیاف نخی و پلی استر را از برند کیکی رایکی را انتخاب کرده‌ایم.

برای زیر کاپشن یک پلیور یقه اسکی خوش‌رنگ طوسی از برند پیشنهاد می‌شود و یک شلوار جین آبی تیره هم می‌تواند ترکیب مناسبی برای ست پیشنهادی باشد. در نهایت نیم‌بوت اسپرت طوسی از برند برتونیکس و یک کلاه بافتنی سرمه‌ای تکمیل‌کننده‌ی این ست اسپرت مردانه هستند.

۱۰. استایل کژوال برای روزهای سرد با جلیقه پافر

10 استایل پاییزه برای آقایان شیک پوش + عکس

پافرها جلیقه‌های حجیمی هستند که برای فصل پاییز و زمستان بسیار گزینه مناسب‌اند. برای این استایل لایه لایه زمستانی و پاییزی یک جلیقه پافر طوسی از برند والیانت انتخاب کرده‌ایم که با یک ژاکت بافتنی ارغوانی از برند ایزی دو و یک پلیور یقه اسکی کشبافت به عنوان لایه بیس تکمیل می‌شود.

برای این که استایل انتخابی‌مان شلوغ نشود و رنگ ارغوانی زیبای ژاکت در میان دیگر رنگ‌ها بدرخشد. برای کلاه و شلوارجین هم به سراغ تناژ رنگی طوسی و خاکستری می‌رویم. در نهایت یک نیم‌بوت اسپرت کرم می‌تواند این ست کژوال زمستانی و پاییزی را تکمیل کند.

منبع: دیجی کالا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !