رژیم صهیونیستی؛ بزرگ ترین بازنده جام جهانی قطر


رژیم صهیونیستی؛ بزرگ ترین بازنده جام جهانی قطر

کارشناسان بر این باورند ارتش رسانه‌ ای که از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی به قطر اعزام شده بود، نه تنها نتوانست عادی‌سازی رژیم‌های عربی را بر مردم تحمیل کند بلکه به میزان واقعی نفرت از صهیونیست‌ها در بین ملت‌های عرب پی برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العالم، تحلیلگران سیاسی بر این باورند که شایسته است به «جام جهانی قطر»، لقب «جام جهانی فلسطین» اعطا شود، زیرا جام جهانی شاهد پیروزی بزرگی بود که مردم مسلمان برای آرمان فلسطین رقم زدند.

تحلیلگران سیاسی می گویند رژیم صهیونیستی با این تصور که می تواند از شهروندان عرب به ویژه نسل جوان بخواهد که در حمایت از این رژیم، شعار سردهند، خبرنگاران و ارتش رسانه ای خود را به سرزمین قطر فرستاد. این رژیم توهم داشت که می تواند در جام جهانی حضور داشته و به راحتی با هواداران تعامل و مصاحبه نموده و وجود خود را به عنوان یک امر عادی و «شایسته زندگی در منطقه» تحمیل کند.

تحلیلگران سیاسی اضافه می‌کنند: رژیم اشغالگر به دنبال این بود که از طریق پروژه خاورمیانه جدید و دیگر طرح های خود به این آرزوها دست یابد، اما این پروژه‌ها و خواسته‌های رژیم اشغالگر، همگی در قطر نقش بر آب شدند.

تحلیلگران سیاسی می گویند که جام جهانی قطر ثابت کرد ملت های مسلمان عرب در وادی کاملاً متفاوتی با سران کشورهای خواستار عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی قرار دارند.

تحلیل‌گران سیاسی خاطرنشان می کنند که عادی‌سازی، همانطور که رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز خود تایید کرده‌اند، در جام جهانی قطر کشته شد و می‌توان جام جهانی را «جام جهانی نفرت از رژیم صهیونیستی» نامید.

تحلیلگران سیاسی همچنین به سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اشاره و تاکید کردند که بیش از 80 درصد مردم منطقه به ویژه در حاشیه خلیج فارس، عادی سازی را رد می کنند.

کارشناسان می گویند که ملت قطر عادی‌سازی با رژیم اشغالگر صهیونیستی را رد می‌کنند.

آنان با اشاره به تقلای رادیو صهیونیستی برای گفت وگو با جمعی از جوانان قطری، خاطرنشان کردند که این جوانان ضمن خودداری از شرکت در این نشست، تاکید کردند: «چیزی به نام اسرائیل وجود ندارد، فقط فلسطین

پژوهشگران سیاسی می گویند مقامات رژیم اشغالگر ابتدا برخی از سران رژیم های عربی را مجبور به پذیرش عادی سازی کردند، در مرحله بعدی برخی از نیروهای سیاسی را وادار به عادی سازی نمودند و در آخرین مرحله به سراغ مردم این کشورها رفتند که نپذیرفتند و این رژیم ابداً نتوانست به قلعه آخر نفوذ و آن را فتح کند.

محققان سیاسی تاکید می‌کنند که آنچه در قطر اتفاق افتاد، واکنش مردمی به روند عادی‌سازی بود و صهیونیستها در خیابان های قطر کاملاً متوجه شدند که موضع واقعی مردم عرب در مورد عادی‌سازی، رد این گزینه و نپذیرفتن آن است.

پژوهشگران خاطرنشان می‌کنند که موافقت سران برخی رژیم های عربی با عادی‌سازی، برای صهیونیستها حاصلی ندارد از این رو تنها امر مهم که برای صهیونیست های ساکن سرزمین اشغالی اهمیت دارد، موضع مردمی است، همانطور که به اظهارات سید حسن نصرالله برای کشف حقایق توجه می کنند، بدون اینکه به اظهارات سیاستمداران رژیم صهیونیستی اهمیت دهند.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)