گزارش اسکای‌نیوز از فروکش کردن اعتراضات در چین


گزارش اسکای‌نیوز از فروکش کردن اعتراضات در چین

شبکه اسکای نیوز انگلیس اعلام کرد اعتراضات در چین به سرعت فروکش کرده و پایان یافته است.

گزارش اسکای‌نیوز از فروکش کردن اعتراضات در چین

به گزارش راهبرد معاصر، خبرنگار مستقر اسکای نیوز در استان شانگهای چین در گزارشی گفت: فکر می کنم این اقدامات منطقی نیستند. سیاست تشدید شده ممانعت از شیوع همه گیری در حال حاضر به شدت بر زندگی روزانه ساکنان اینجا و مردم چین تأثیر گذاشته است. البته, امیدواریم سیاست کووید صفر بیشتر از این ادامه پیدا نکند.

او در ادامه ادعا کرد ناامیدی موجود در اینجا ممکن است در سراسر جهان هم احساس شود اما برخی از افراد همچنان سخنان بیشتری برای گفتن دارند.

این خبرنگار انگلیسی با حضور در میادین و مکان‌هایی که معترضان به قانون کووید صفر در شانگهای در آن تجمع می‌کردند تایید کرد زندگی مردم به حالت عادی بازگشته است و تجمعی دیگر وجود ندارد.

آخرین آمار روزانه مبتلایان با علائم در چین به ۳ هزار ۸۲۲ نفر رسید شمار کل مبتلایان به این ویروس در ۲۴ ساعت گذشته هم ۴۰ هزار و ۳۴۷ نفر اعلام شد که ۳۶ هزار و ۵۲۵ نفر از آن‌ها علائم نداشتند. در این بازه زمانی هیچ مرگ کرونایی ثبت نشده است.

در همین حال معترضان به قوانین سختگیرانه دولت چین به خیابان‌ها آمده و در شهر‌های بزرگ مانند پکن، شانگهای و ووهان تجمع کرده‌اند. برخی از معترضان از «شی جین پینگ» رئیس‌جمهور چین، خواسته‌اند تا استعفای خود را ارائه دهد./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق