تاثیر تعدد مراکز تصمیم گیر در ناکارامدی اقتصادی| نیازمند پوست اندازی اقتصادی هستیم


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تعدد مراکز تصمیم گیر در زمینه مسائل اقتصادی کشور باعث شده تا ما ناکارآمد باشیم.

غلامرضا مرحبادر گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز گفت: پوست اندازی در حکمرانی اقتصادی به تازگی به ادبیات اقتصادی کشور وارد نشده و با این حال محل بحث بسیاری از کارشناسان بوده است.
برخی معتقدند موقعیت همیشه شکننده ما در مقابل وضع تحریم و محدودیت‌ها که ایجاد بی‌ثباتی می‌کند، ضرورت پوست اندازی اقتصادی را بیش از پیش کرده است.
با این حال مجلس شورای اسلامی هم به مانند دولت در مسیر تحولات اقتصادی بوده و سعی دارد با تصویب برخی قوانین مشکلات در این بخش را برطرف کند اما برخی معتقدند رفع این مشکلات راهکارهای زیادی را طلب می کند.
غلامرضا مرحبا با اشاره به راهکارهای بهبود شرایط اقتصادی و تصمیم گیری در این بخش بیان کرد: باید سازوکار فرآیندها و رویکردهای اقتصادی در کشور کارآمد باشد.
وی تاکید کرد: تعدد مراکز تصمیم گیر در زمینه مسائل اقتصادی کشور باعث شده تا ما ناکارآمد باشیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما باید یک باز آرایی در سازوکار اقتصادی کشور داشته باشیم و در این مسیر حرکت کنیم.
وی بیان کرد: البته فقط اقتصاد نیست و ما نیازمند این هستیم که در مابقی جنبه ها هم خانه تکانی داشته باشیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نتیجه همه مسائل در کشور باید موجب رضایتمندی مردم شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم برای نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم هستند و امیدواریم بتوانیم این رضایتمندی را بین مردم انقلابی داشته باشیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر چه سریعتر باید در زمینه سازوکارهای اجرایی – اقتصادی، اجرایی – اجتماعی و اجرایی- فرهنگی دست به کار شویم.

تاثیر تعدد مراکز تصمیم گیر در ناکارامدی اقتصادی| نیازمند پوست اندازی اقتصادی هستیم


وی تاکید کرد: حتما در عرصه های برشمرده شده نیاز مند پوست اندازی هستیم و باید به این مسئله توجه داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...