شیائومی 13 پرو به «لنز تله‌فوتو شناور» مشابه دوربین‌های SLR مجهز خواهد بود


شیائومی 13 پرو به «لنز تله‌فوتو شناور» مشابه دوربین‌های SLR مجهز خواهد بود

شیائومی می‌گوید با همکاری لایکا، گوشی پرچم‌دار جدیدش را به فناوری لنز «شناور» مجهز کرده است تا دوربین تله‌فوتوی شیائومی ۱۳ پرو به «فاصله‌ی فوکوس بی‌نهایت» دست پیدا کند.

شیائومی فردا رویداد بزرگی برای رونمایی گوشی، هدفون و سیستم دسکتاپ برگزار می‌کند. بدون شک مهم‌ترین اتفاق مراسم جدید، رونمایی گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ خواهد بود. این دستگاه‌ها که به ادعای شیائومی پردازنده‌ای قوی‌تر از پردازنده‌های آیفون ۱۴ پرو دارند، با طراحی جدید از راه می‌رسند و احتمالاً در زمینه‌ی تصویربرداری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

به گزارش زومیت، شیائومی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو ویدیویی کوتاه منتشر کرده که دوربین تله‌فوتوی به‌کاررفته در گوشی پرچم‌دار Xiaomi 13 Pro را نشان می‌دهد.

شیائومی در تیزر جدیدش به استفاده از لنز تله‌فوتوی ۷۵ میلی‌متری «شناور» اشاره می‌کند. این سیستم متشکل‌از گروهی داخلی از المان‌های لنز است که یکی از آن‌ها در راستای محور افقی به سمت جلو و عقب به‌حرکت درمی‌آید و با حرکت این المان، فاصله‌ی کانونی تغییر پیدا می‌کند.

سیستم تله‌فوتوی شیائومی ۱۳ پرو توسط لایکا تولید شده است. به ادعای شیائومی، این سیستم از طراحی مشابهی که در دوربین‌های پیشرفته‌ی SLR استفاده می‌شود الهام گرفته است.

شیائومی در تیزر جدیدش می‌گوید در فرایند ثبت عکس، لنز شناور به سمت جلو حرکت می‌کند تا «فاصله‌ی فوکوس بی‌نهایت» ارائه شود. این دوربین توانایی ثبت تصاویر ماکرو (عکس‌برداری از فاصله‌ی نزدیک) را نیز دارد. در این حالت لنز شناور به سمت عقب می‌رود تا بتوانید روی سوژه‌هایی که در فاصله‌ی ۱۰ سانتی‌متر هستند فوکوس کنید.

شیائومی ۱۳ پرو به‌عنوان جدیدترین پرچم‌دار چینی‌ها کار سختی در بازار خواهد داشت. سامسونگ در آینده‌ای نزدیک سری گلکسی S23 را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رقبای شیائومی ۱۳ رونمایی می‌کند. احتمالاً شیائومی ۱۳ پرو در رنگ‌های سفید و آبی و سبز عرضه خواهد شد. این گوشی با رابط کاربری جدید MIUI 14 از راه خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد