نسخه فیس لیفت جدید چری تیگو 7 پرو معرفی شد


نسخه فیس لیفت جدید چری تیگو 7 پرو معرفی شد

کمپانی چری در کشور اندونزی از نسخه فیس لیفت جدید چری تیگو 7 پرو رونمایی کرد. مشخصات فنی، امکانات رفاهی و تغییرات ظاهری این خودرو چه بوده است؟یکی از خودروسازان برتر و خوشنام چین، چری است که خوشبختانه مدیران خودرو به عنوان نماینده‌ای از آن، اقدام به...

کمپانی چری در کشور اندونزی از نسخه فیس لیفت جدید چری تیگو 7 پرو رونمایی کرد. مشخصات فنی، امکانات رفاهی و تغییرات ظاهری این خودرو چه بوده است؟

یکی از خودروسازان برتر و خوشنام چین، چری است که خوشبختانه مدیران خودرو به عنوان نماینده‌ای از آن، اقدام به عرضه و مونتاژ محصولاتش در ایران می‌کند. کراس اوورهای جذاب چری و سدان‌های آریزو به خوبی رضایت مشتریان ایرانی و دیگر بازارها را به دست آورده‌اند و پرقدرت به پیشرفت و توسعه خود ادامه می‌دهند.

معرفی اجمالی فیس لیفت جدید چری تیگو 7 پرو

نسخه فیس لیفت جدید چری تیگو 7 پرو معرفی شد

به تازگی مطلع شده ایم که چری در کشور اندونزی یک نسخه فیس لیفت از تیگو 7 معرفی کرده که از نظر طراحی و مشخصات فنی ارتقایافته است. برای مثال موتور این خودرو 1.5 لیتری است و چری با دستکاری بخش‌های گوناگون آن، توان خروجی‌اش را بهبود بخشیده است.

در نمای جلوی این خودرو شاهد تعبیه جلو پنجره‌ای جدید با مدل سانشاین گلکسی هستیم که باعث به جلوه درآمدن این فیس لیفت شده است. با این تغییرات در نمای جلو می‌توان گفت که ظاهر تیگو 7 پرو اسپرت تر شده ولی از میزان لوکس بودن آن پیش از اعمال تغییرات اندکی کاسته شده است.

نسخه فیس لیفت جدید چری تیگو 7 پرو معرفی شد

در حال حاضر قابی کرومی تمام جلو پنجره را پوشانده و تا زیر چراغ‌های جلو نیز امتداد یافته است. هم اکنون گرافیک چراغ‌های ال ای دی دوباره طراحی شده و از دیگر تغییرات این بخش می‌توان به تزئین جدید ورودی جانبی سپر و چراغ‌های مه شکن با نورهای LED اشاره کرد. (در حالت عمودی)

روی گلگیر چری تیگو 7 پرو فیس لیفت، حرف T بزرگ درج شده که به احتمال زیاد اولین حرف از تیگو خواهد بود. روی نوار چراغ ال ای دی در نمای عقب دیگر خبری از لوگوی چری نیست و چری تیگو 7 پرو به پیروی از چری تیگو 8 پرو حروف لوگوی این شرکت را روی درب صندوق بار حک کرده است.

نسخه فیس لیفت جدید چری تیگو 7 پرو معرفی شد

با ورود به کابین این خودروی فیس لیفت شده نمی‌توان گفت تغییر زیادی مشهود است چرا که همه چیز همچون نسخه قبل از فیس لیفت فریز شده و همان آپشن‌های رفاهی همچنان وجود دارد. از جمله امکانات تیگو 7 پرو فیس لیفت در کابین می‌توان به پنل ابزار دیجیتال 7 اینچی، سیستم سرگرمی اطلاعاتی با صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچ که از اتصال تلفن هوشمند هم پشتیبانی می‌کند و کنترل تهویه مطبوع دیجیتال با دریچه‌های مجزا برای ردیف عقب اشاره کرد.

البته این تمام امکانات رفاهی این شاسی بلند نیست و چینی‌ها سانروف پانوراما، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، نور محیطی ال ای دی، فیلتر هوای کابین N95، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی، دکمه‌های مولتی مدیا و کروز کنترل روی فرمان و همچنین تودوزی تمام چرمی برای آن در نظر گرفته‌اند. (آپشن دستیار صوتی هوشمند نیز به مدل فیس لیفت افزوده شده که جذاب به نظر می‌رسد)

مشخصات فنی تیگو 7 پرو فیس لیفت

نسخه فیس لیفت جدید چری تیگو 7 پرو معرفی شد

زیر کاپوت چری تیگو 7 پرو فیس لیفت یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو تعبیه شده که می‌تواند حداکثر 155 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید کند. بنابراین در نسخه فیس لیفت اسب بخار و گشتاور ارتقایافته‌اند. (توجه داشته باشید که پیش از فیس لیفت این موتور می‌توانست تنها 145 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور تولید کند.)

نیروی محرکه در این خودرو از طریق یک گیربکس سی وی تی 9 سرعته به محور جلو انتقال می‌یابد. این خودرو که در کشور اندونزی فیس لیفت شده مجهز به تمامی دستیارهای رانندگی پیشرفته چری در نسخه پریمیوم خواهد بود.

این دستیارها شامل کروز کنترل تطبیقی با قابلیت تنظیم در سرعت پایین، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، مانیتور 360 درجه، هشدار خروج از خط، مانیتور نقطه کور، هشدار تغییر خطوط و نسخه هشدار ترافیک از عقب می‌شود. از طرفی در نسخه پریمیوم تعداد کیسه‌های هوا به شش عدد می رسد و نسخه‌های پایین تر تنها دارای 4 کیسه هوا هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل