پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت روز پرستار


پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت روز پرستار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان به مناسبت سالروز میلاد با سعادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، طی پیامی این روز را به زحمتکشان عرصه سلامت تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر مهدی احمدی نژاد در پیامی فرا رسیدن هفته و روز پرستار و میلاد حضرت زینب(س) را به جامعه پرستاری تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

به نام خدا

در هفته ای قرار داریم که به برکت میلاد بزرگ بانوی صبر و شکیبایی، هفته پرستار نامگذاری شده است و روز میلاد پربرکت ایشان به نام روز پرستار.

فرا رسیدن هفته پرستار و روز میلاد حضرت زینب(س) را خدمت پرستاران بزرگوار، کسانی که خدمت به خلق را بزرگترین افتخار خود می دانند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

حرفه پرستاری ارزش و جایگاه والایی دارد، این حرفه تنها مراقبت از علائم حیاتی بیمار نیست بلکه دمیدن روح زندگی در تن رنجور بیمار، وزش نسیم محبت و جاری کردن زلال امیدواری در جسم خسته بیمار است.

همراهی و ایثار جامعه پرستاری بر کسی پوشیده نیست و همگان از آن اطلاع دارند به خصوص در چند سال اخیر در جنگ میان انسان و ویروس منحوس کرونا، پرستاران از رزمندگان این جنگ نابرابر بودند که برای بهبود حال بیماران از جان خود گذشتند و هر خطری را به جان خریدند و متاسفانه در این راه عزیزانی جان خود را از دست دادند که یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت را گرامی می داریم.

از زحمات و تلاش های جامعه صبور پرستاری قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانیم مطالبات و خواسته های این قشر سختکوش را عملیاتی کنیم.

توفیق و ارتقای روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران خدوم و پرتلاش را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403