امام جمعه نسیم شهر: حسن روحانی برادر داعش بود / لعنت خدا بر او و کسانی که در حزبش حرکت می‌کنند


پیام‌گلستان: علی حسینی، امام جمعه نسیم شهر که در خطبه های نمازجمعه گذشته این شهر، حسن روحانی رئیس جمهوری سابق را پدر داعش خطاب کرده بود، در جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان گفت: به من پیام دادند که گفتید روحانی پدر داعش بود، آمریکایی‌ها پدر...

امام جمعه نسیم شهر: حسن روحانی برادر داعش بود / لعنت خدا بر او و کسانی که در حزبش حرکت می‌کنند

پیام‌گلستان: علی حسینی، امام جمعه نسیم شهر که در خطبه های نمازجمعه گذشته این شهر، حسن روحانی رئیس جمهوری سابق را پدر داعش خطاب کرده بود، در جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان گفت: به من پیام دادند که گفتید روحانی پدر داعش بود، آمریکایی‌ها پدر داعش بودند. اما ما می‌توانیم بگوییم حسن روحانی برادر داعش بود، باید انصاف را رعایت کنیم!

او با اشاره به تعطیلی مدارس و نمازهای جمعه در ایام شیوع کرونا اظهار داشت: در آن زمان چه گرگهایی برنامه ریزی کردند نمازجمعه تعطیل شود . روزی 700 نفر بر اثر کرونا می مردند، ولی روحانی دستش را بر ریش خود می کشید و می گفت تا برجام یک و تو امضا نشود ، به ما واکسن نمی دهند. ولی آیت الله رییسی میلیونها دوز واکسن وارد کرد و میلیونها دوز تولید کرد و میلیونها دوز صادر کرد.

وی خطاب به روحانی گفت: لعنت خدا بر تو و کسانی که در حزب تو حرکت می‌کنند. ملعون! لعنت خدا بر تو و تفکر خبیثت. این گرگها آسیب به کشور زدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس