انتقاد دری‌نجف آبادی از واردات چند میلیاردی تلفن همراه و لوازم آرایشی


تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: به جای واردات چند میلیاردی موبایل و لوازم آرایشی باید به زیرساخت‌های کشور توجه کرد. آیت‌ الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در کلاس درس اخلاق با اشاره به گرامیداشت ولادت حضرت زینب کبری(ص)...

انتقاد دری‌نجف آبادی از واردات چند میلیاردی تلفن همراه و لوازم آرایشی

تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: به جای واردات چند میلیاردی موبایل و لوازم آرایشی باید به زیرساخت‌های کشور توجه کرد.

آیت‌ الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در کلاس درس اخلاق با اشاره به گرامیداشت ولادت حضرت زینب کبری(ص) روز پرستار اظهار داشت: زینب کبری(س) اسوه والگوی نمونه، یار وفادار، مادر نمونه، همسر نمونه، همسر نمونه، پرستار بزرگ عالم انسانیت، چراغ راه و بسیار نورانی و بابرکت هستند، در جمهوری اسلامی این روز بزرگ به عنوان روز پرستار با الهام از دانشگاه بزرگ اهل بیت، دانشگاه بزرگ زینب کبری (ص) نامگذاری شده است.

وی افزود: حضرت زینب(ص) یک اسوه حسنه برای همه بشریت تا قیام قیامت است که عصاره خاندان با عظمم الشان اسلام، امیرالمومنین(ع) و عصاره ایثار، جهاد، فداکاری، ولایتمداری و وشهادت است، عمر شرف حضرت خیلی وفا نکرد و اطلاعات دقیقی از اینکه حضرت به شهادت رسیده یا فوت کرده در دست نیست.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: زینب(ص) چراغ راه و شخصیتی است که از ظهر عاشورا سکان دار کشتی امامت است و این امامت برحق را باید به سلامت به مقصد برساند چراه یادگار اهل بیت و زان گویای آنهاست.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: اسلام حضرت زینب(ع) را به عنوان شخصیت و الگوی اهل بیتی اعلام می‌کند بنابراین نباید زنان فسادی که آن سوی آب‌ها قرار داند و یک الگوی شیطانی و دلقک‌های پلیدی که از ذکر نام آنها ننگ داریم به عنوان الگو شناخته شوند.

وی ادامه داد: نوجوانان و جوانانی که با تاریخ آشنایی کامل ندارند در انتظار روی کار آمدن حکومت طاغوتی هستند و شعار آنها را سر می‌دهند و به ستون فقرات نظام بی احترامی و هتک حرمت می‌کنند، آیا نظام انقلاب اسلامی با نظام طاغوت قابل قیاس و قابل جایگزینی است؟ خداوند امام راحل، ربر فقیه انقلاب و شهدایی به ما داده است که باید قدردان و سپاس‌گذار رهایی که از شر یزیدیان باشیم و سجده شکر به جای گذاریم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: اسلام به انسا‌ن‌ها و زن شخیصیت بخشیده است و زینب(ص)، فاطمه زهرا(ص) را اسوه قرار داده است، تحولات بسیاری در این انقلاب رخ داده است، قبل از انقلاب کل با سوادان زیردیپلم کشوربا جمیعیت 30 میلیون 47 درصد بود در حالی امروز با 90 میلیون 97 درصد است و سطح سواد خانم‌ها و اقایان در حد دیپلم هم نبوده است بنابراین امروز با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست چراکه امروز کشور مملو از سرمایه‌های دینی، فرهنگی، تاریخی و غیره است.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: اساس خدمات انقلاب تحول در نیروی انسانی است و بزرگترین تحول در زمینه نیروی انسانی به وجود آمده است همچنین تحول در سایر زمینه‌ها مانند آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، مدیران به وجود آمده است، از نظر سطح سواد علمی و دانش جزو 15 کشور نخست دنیا هستیم که باید با جهاد، تلاش علمی داشته باشیم و این رتبه را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: 16 آذر و روز دانشجو افتخار کشور است و این روزها چراغ راه و علمدار است که علمداران این راه امام راحل، شهید بهشتی، شهید باهنر، شهید رجائی و دیگر علما بودند، هرچه کینه و دشمنی دشمنان اسلام بیشتر می‌شود جدیدت، مقابله، تعهد، احساس مسلولیت ما نیز باید بیشتر شود ما باید با توکل بر خدا با جدیت به ویژه در زمینه علم و فناوری و تنکنولوژی، پیشرفت روز، هوش مصنوعی، هایتک و صنایع هایتک و غیره با همکاری اساتید، معلمان، دانشجویان گام برداریم و کشور امام زمان(عج) را به قله‌های رفیع علم، معرفت، دانش همراه با مسئولیت‌پذیری و خدمت برسانیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: اگر ما برای خدا جهاد و تلاش کنیم خداوند برکات خود را نصیب می‌کند همانطور که در حوادث اخیر عنایات خدا دیده شد خداوند بسیار کمک کرده و باز هم کمک می‌کند در عین حال ما نباید غفلت کنیم و هوشیاری خود را از دست دهیم هرچند دراین مسائل چوب بسیاری از غفلت‌های خود را خوردیم و به عناصر ناباب، مزدور، فاسد، خبیث میدان داده شد، کسانی که قشر خاکستری هستند و فریب خوردند بحثشان جداست اما در مقابل کسانی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای آل‌سعود، اسرائیل، منافقان، تجزیه طلبان، آمریکا و غیره مزدوری کردند باید هوشیار بود.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، کارگران، بازایان، معلمان، دانشگاهیان، روحانیت نباید به دشمنان اسلام باج دهند و ابزار دست معاند قرار گیرند بلکه باید در مقابل توطئه‌های دشمنان آگاه و هوشیار بود چراکه آثار و جنایات دشمنان، ماهیت و ذات پلید آنها را مشخص می‌کند حتی هرچه که معلوم نبوده افشا کردند.

وی عنوان کرد: ملت ایران قدر انقلاب، رهبر عظیم الشان انقلاب، علما و خدمات علما را می‌دانند، سال 56، بالغ بر 5.6میلیون بشکه نفت غیر صیانت شده تولید می‌کردند و هیچ درآمدی از فروش نفت وجود نداشت در حالی که امروز اگه 600 هزار یا 700 هزار بشکه نفت صادر شود تمامی درآمد و پول فروش نفت به داخل کشور باز می‌گردد و مفت خوری نیست.

نماینده ولی فقیه افزود: در پایان روزهای هفته بسیج، شجره طیبه بسیج، آثار فرهنگ، مکتب بسیج قرار داریم که سخنان گوهر وار مقام معظم رهبری در ارتباط با هفته بسیج که بسیار کافی، غنی، راه‌گشا و راهنما، آموزنده، دردآموز و دوا آموز بود بسا اینکه سخنان رهبر انقلاب اسلامی چراغ راه همه مردم است.

دری نجف‌آبادی با اشاره به بزرگداشت 7 آذر و روز نیروی دریایی عنوان کرد: توسعه مسائل مربوط به دریا به خصوص در حوزه کشتیرانی بسیار با اهمیت است و باید شرایطی فراهم شود تا بتوانیم سالانه بیش از 200 میلیون تن کالا از طریق دریا جابجا کنیم، کره‌جنوبی صنعت کشتی‌سازی خود را بعد از ما شروع کرد، اما اکنون این کشور سالانه بیش از 100 کشتی قاره پیما و 300 موتور کشتی تولید می‌کند و کشور ما توفیقات چندانی در این حوزه نداشته است که باید با بهره‌گیری از علوم و فنون روز دنیا این شرایط اصلاح شود و تولید کشتی در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: خلیج فارس نعمت بزرگی الهی به ایران اسلامی برای دستیابی به آب‌های آزاد جهان است و باید از این نعمت الهی بیشترین استفاده را ببریم، به جای واردات 5 میلیاردی گوشی تلفن همراه با واردات 3میلیارد دلاری لوازم آرایشی، باید نسبت به توسعه زیرساخت به خصوص در حوزه دریا و کشتیرانی اقدام کنیم و منابع کشور را در مسیر سرمایه‌گذاری بکار بگیریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق