انتقال 18 دانش‌آموز دختر به بیمارستانی در قم


انتقال 18 دانش‌آموز دختر به بیمارستانی در قم

ایرنا نوشت: ۱۸ نفر از دانش آموزان دختر یکی از هنرستان های قم، امروز چهارشنبه با علائم مسمومیت به بیمارستان ولی عصر این شهر منتقل و تحت درمان قرار گرفتند که به گفته پزشکان حال عمومی همه آن ها خوب است.

عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم گفت : پیش از ظهر امروز ۱۸ نفر از دانش آموزان دختر یکی از هنرستان های قم دچار علائم بی حالی و سرگیجه شدند که در ساعت ۱۲ توسط اورژانس به بیمارستان ولی عصر قم منتقل شدند.

وی در رابطه با وضعیت عمومی دانش آموزان اظهار داشت : برابر نظر پزشکان وضعیت عمومی تمامی دانش آموزان خوب است و فقط ۲ نفر از دانش آموزان به دلیل داشتن بیماری های زمینه ای تحت مراقبت های بیشتر پزشکی هستند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم در پاسخ به این سوال که علت بدحالی دانش آموزان چه چیزی بوده است، گفت : علت اولیه براساس نظر پزشکان و علائم بالینی، مسمومیت این دانش آموزان بوده که در حال بررسی بیشتر موضوع هستیم .

در همین رابطه دکتر محبی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت : در تماس با اورژانس در خصوص بیماری تعدادی از دانش اموزان بلافاصله اورژانس به هنرستان اعزام شدند.

وی افزود: هجده دانش آموز دچار مسمومیت شده بودند که با چند دستگاه امبولانس به یکی از مراکز درمانی قم منتقل کردند.

دکتر محبی افزود: بعد از درمان اولیه شانزده نفر بهبودی نسبی به دست آوردند و دو دانش آموز به دلیل بیماری آسم در حال حاضر کمی دچار بیحالی و ضعف هستند.

وی با اشاره به نمونه برداری برای آزمایشهای اولیه افزود: بعد از جواب این آزمایشها علت دقیق این مسمومیت اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای مسموم شدن دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان چیست؟

هشدار؛ مراقب ورود سرب به بدن کودکتان باشید!

۲۳۳۲۳۶

کد خبر 1701481

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی